Pojdi na glavno vsebino
Sledite nam: l
english

03.12.2019 Webinar KADRIS 4: Potni nalogi Q&A

Na koncu dogodka je ostalo še nekaj neodgovorjenih vprašanj, za katera je med webinarjem zmanjkalo časa, zato smo vam za njih pripravili odgovore v tem zapisu.

1. Prikazi na zaslonu web seminarja se razlikujejo od slike v KADRIS 4 v naši organizaciji?

Drži, na webinarju smo vam predstavili potne naloge v aplikaciji KADRIS 4 - verzija 4612.54, ki ima nov uporabniški grafični vmesnik. Svetujemo vam, da preverite katero verzije imate in nas kontaktirate za nadaljnji postopek nadgradnje.

2. Kako vnaprej veš, kakšne stroške boš imel, npr. taksi, javni prevoz itd.?

Vnaprejšnje stroške lahko planirate le z oceno oz. predvidevanjem glede na lokacijo potovanja (veliko mesto, načini javnega prevoza, parkirne možnosti itd.)

3. Kaj pa če v šifrantu ni vseh možnih kombinacij za način potovanja?

Način potovanja je šifrant, ki ga naročnik dopolnjuje glede na potrebe službenih poti.

4. Ali se za kraj odhoda potovanja (domači naslov) upošteva stalni ali začasni naslov?

Za kraj odhoda se upošteva tisti naslov, ki ga zaposleni definira kot kraj od koder zaposleni odide na službeno pot. Ta naslov se potem uporabi pri informativnem izračunu relacije poti.

5. Kako se po vrnitvi s poti spremeni npr. v dnevnico vključeni  zajtrk, kosilo, večerja tako, da je v dnevnico vključen le zajtrk?

V koraku vnosa obračuna pri obračunu dnevnic vnašalec obračuna označi obroke (odkljuka polja). Na podlagi vnaprej nastavljenih procentov znižanja aplikacija avtomatsko zniža vrednost dnevnice.

6. Kako bo zaposleni vedel kaj moral dopolniti, v primeru, da mu vodja javi, da mora vlogo dopolniti?

Vodja pri pošiljanju potnega naloga v dopolnitev v polje opomba zapiše razlog dopolnitve. Ko zaposleni odpre potni nalog »Tok odobravanja«, v polju opomba vidi, kaj mora dopolniti.

7. Kako se obnaša potni nalog sopotnika?

Sopotnik mora v primeru nastalih stroškov na službeni poti urediti svoj potni nalog, vnesti stroške in pripraviti obračun.

Več vsebine o aplikaciji oz. informacijskem sistemu KADRIS 4 si in modulu Potni nalogi se obrnite na prodaja@cetrtapot.si.

Lep pozdrav.

Ekipa Četrte poti

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...