Pojdi na glavno vsebino
english

Plačevanje in evidenca porabe prehrane

Z informacijsko podporo upravljanja prehrane v vaši interni restavraciji vam omogočamo optimizacijo stroškov prehrane in ukinitev papirnatih bonov za malice.

Naročanje malic in drugih obrokov

Naročanje malic

Omogočamo več načinov naročila malice in drugih obrokov za poljubno časovno obdobje - za trenutni dan, en teden ali cel mesec. Za naročanje malice zaposleni lahko uporabi:

  • Naročilo malice na registracijskem terminalu: ko se zjutraj evidentira ob prihodu na delo, na istem terminalu izbere še eno izmed malic, ki mu jih ponudi sistem (ob takem načinu mora biti ob registracijskem terminalu objavljen seznam obrokov oz. dnevni meni, zaposleni na terminalu izbere številko menija);
  • Naročilo malice na infomatu: pri tem načinu je zaposlenim na voljo namenski računalnik z zaslonom na dotik, na katerem je aplikacija za naročanje malic za daljše obdobje. Zaposleni najprej izbere datum, nato pa želeni meni, ki je na voljo na ta dan. Svojo izbiro potrdi s svojo ID kartico na čitalniku infomata.

Ključne prednosti naročanja malic:

  • večji nadzor nad zunanjim ponudnikom prehrane,
  • manjši stroški za prehrano,
  • manj zavržene hrane, ker bo pripravljeno samo toliko obrokov, kot jih je bilo naročenih.

Sistem je namenjen tudi za lažje sodelovanje z zunanjim ponudnikom prehrane v vašem podjetju.

Vas zanima, kako uspešni so pri optimizaciji stroškov s prehrano v podjetjih, kjer uporabljajo naročanje malic?

Želim več informacij o tem


Plačevanje in evidenca koriščenja prehrane

Evidenca koriščenja malic

Evidenca koriščenja malic je namenjena učinkovitejšemu pretoku zaposlenih v menzi in lažjemu evidentiranju porabe prehrane. Zaposleni kot plačilno sredstvo lahko uporabijo ID kartico, ki jo sicer uporabljajo za registracijo delovnega časa.

Na podlagi podatkov o dnevni prisotnosti sistem za registracijo delovnega časa samodejno izračuna število nadomestil za prehrano (oz. število bonov), ki so zaposlenemu na voljo in jih lahko izkoristi v interni menzi podjetja. Pri vsakem koriščenu malice se zaposleni evidentira s svojo kartico, s čimer izkoristi en bon

Plačevanje oz. koriščenje malic lahko poteka na več načinov:

  • koriščenje 1 bona = 1 malica: to je najbolj enostaven način vrednotenja malic - zaposleni se ob prevzemu malice evidentira s svojo ID kartico, s čimer izkoristi en bon za malico;
  • plačevanje z ID kartico: če je prehrana različno vrednotena in želimo, da menza posluje brezgotovinsko, potem ID kartico zaposlenega uporabimo kot t.i. 'kreditno' kartico - zaposleni evidentira prevzem malice s svojo ID kartico, pri čemer se znesek trenutne porabe prenese v njegovo evidenco delovnega časa, ob koncu meseca pa se z ostalimi vrstami plačil prenese v plačni program, kjer se mu koriščeni znesek odtrga od plače.
  • plačevanje z gotovino: pri tem načinu uporabnik ne potrebuje ID kartice, blagajna posluje z gotovino in zagotavlja zakonskim zahtevam davčne blagajne.

Vsi zgoraj našteti načini lahko delujejo posamično ali pa skupaj. Za potrebe polnega delovanja blagajno opremimo z vso potrebno opremo (blagajniški program, čitalnik kartic, tiskalnik za račune, predal za gotovino ...).

Rešitev posebej priporočamo za optimizacijo stroškov v podjetjih z zunanjimi dobavitelji prehrane zaposlenih.

Imate zunanjega dobavitelja prehrane in želite imeti natančno evidenco nad stroški prehrane? Imate svojo menzo in bi radi odpravili poslovanje z listki ali gotovino?

Želim več informacij o tem


Plačevanje na samopostrežnih avtomatih

Plačevanje na samopostrežnih avtomatih

Če imate v podjetju samopostrežni avtomat, vam lahko omogočimo, da bodo zaposleni z obstoječimi identifikacijskimi karticami plačevali napitke in prigrizke. Dosedanja gotovinska plačila s tem lahko nadomestite z dobroimetjem na ID karticah, ki jih zaposleni uporabljajo za registracijo delovnega časa.

S pametnimi telefoni z vgrajeno NFC tehnologijo pa vašim zaposlenim omogočamo, da njihov pametni telefon postane plačilno sredstvo za plačevanje na avtomatu.

Imate tudi vi samopostrežni avtomat in bi se radi znebili več različnih plačilnih 'ključkov'?

Želim več informacij o tem


... za zmanjšanje količine zavržene hrane.

Z rešitvami za optimizacijo porabe prehrane smo pomagali že več velikim slovenskim podjetjem, da so zmanjšala količino zavržene hrane. Želite enako storiti tudi pri vas?

Pokličite nas na 04 280 66 60 ali nam pišite na prodaja@cetrtapot.si, da skupaj poiščemo pravo rešitev za vas.

Želim dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na:

 04 280 66 60

 prodaja@cetrtapot.si

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se