Kadrovski informacijski sistem

Kadrovski informacijski sistem (KIS) v okviru platforme SPIN D365 je napredno orodje za učinkovito upravljanje kadrovskih podatkov in razvoj kadrov v sodobnih delovnih okoljih. Z več kot 30-letno tradicijo razvoja, integriranimi rešitvami za obračun plač v tehnološkem okolju Microsoft Dynamics 365 Business Central ter povezavo z Microsoftovimi pisarniškimi programi, sistem zagotavlja učinkovito podporo pri kadrovsko-administrativnih opravilih.

Plačni informacijski sistem

Plačni informacijski sistem (PIS) v okviru platforme SPIN D365 je vodilna izbira na slovenskem trgu, saj omogoča natančne in zakonsko skladne obračune plač ter drugih prejemkov za podjetja in organizacije. S svojo več kot 30-letno tradicijo razvoja, integriranimi rešitvami za kadrovski management, intuitivno postavljenimi menijskimi vrsticami v okviru tehnološkega okolja Dynamics 365 Business Central ter možnostjo lokalizacije, sistem uživa visoko kredibilnost in zaupanje uporabnikov.

Poročila

Microsoftovi pisarniški programi omogočajo enostavno poročanje, izdelovanje dokumentov in shranjevanje na enem mestu. Uporabniki lahko prilagajajo dokumente specifičnim potrebam s pomočjo predlog in graditelja poročil v Wordu in Excelu. Z Visiom je mogoče ustvarjati organizacijske sheme. Analiza podatkov omogoča pridobivanje dragocenih informacij iz različnih oblik podatkov, vključno z atributi zaposlenih. Program omogoča enostavno shranjevanje, pregledovanje in izvoz poročil v različnih formatih. Uporabniki lahko sami določijo obliko in vsebino poročil ter prilagajajo stil. Generiranje poročil je na voljo v vseh aplikacijskih področjih. Sistem omogoča pripravo standardnih in zakonsko zahtevanih poročil ter prilagajanje poročil glede na potrebe. Zakonsko definirani podatki, pravila in obrazci so prednastavljeni v malih katalogih.

Ključne prednosti enotne platforme SPIN D365 (ex Navision plače)

Enkraten vnos podatkov in hranjenje na enem mestu

Vnos podatkov je za vsa področja poslovne uporabe potreben enkrat, kar preprečuje neusklajenosti podatkov in omogoča enostaven dostop do podatkov o posamezniku in poročil.

Intuitivna postavitev in sodoben grafični uporabniški vmesnik

Sodoben videz in napredna tehnologija okolja MS Dynamics 365 Business Central omogočata uporabnikom lažji, hitrejši in intuitivni pregled ter vizualizacijo podatkov v preglednih tabelah in grafikonih. Uporabniki imajo možnost na intuitiven način raziskovati, analizirati ter pridobiti vpogled v ključne kazalnike uspešnosti in druge pomembne podatke.

Varnost podatkov in skladnost z zakonodajo

Varnost podatkov in enostavnost prijave v sistem SPIN D365 sta zagotovljena z enotnim prijavnim sistemom in imenikom LDAP (Active Directory) ter uveljavljanjem varnostne politike gesel. Uporabnikom se dodelijo vloge in pravice za dostop do podatkov. Revizijska sled omogoča sledljivost sprememb podatkov in vpogledov v zgodovino podatkov. SPIN D365 ima zagotovljeno skladnost z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Prilagodljivost potrebam uporabnika

Platforma SPIN D365 je prilagodljiva in omogoča prilagajanje poslovnim procesom ter potrebam uporabnikov. Uporabniki lahko določijo in konfigurirajo posamezne procese, postopke in dokumente, ki ustrezajo specifičnim zahtevam poslovanja.

Enkraten vnos podatkov in hranjenje na enem mestu

Vnos podatkov je za vsa področja poslovne uporabe potreben enkrat, kar preprečuje neusklajenosti podatkov in omogoča enostaven dostop do podatkov o posamezniku in poročil.

Intuitivna postavitev in sodoben grafični uporabniški vmesnik

Sodoben videz in napredna tehnologija okolja MS Dynamics 365 Business Central omogočata uporabnikom lažji, hitrejši in intuitivni pregled ter vizualizacijo podatkov v preglednih tabelah in grafikonih. Uporabniki imajo možnost na intuitiven način raziskovati, analizirati ter pridobiti vpogled v ključne kazalnike uspešnosti in druge pomembne podatke.

Varnost podatkov in skladnost z zakonodajo

Varnost podatkov in enostavnost prijave v sistem SPIN D365 sta zagotovljena z enotnim prijavnim sistemom in imenikom LDAP (Active Directory) ter uveljavljanjem varnostne politike gesel. Uporabnikom se dodelijo vloge in pravice za dostop do podatkov. Revizijska sled omogoča sledljivost sprememb podatkov in vpogledov v zgodovino podatkov. SPIN D365 ima zagotovljeno skladnost z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Prilagodljivost potrebam uporabnika

Platforma SPIN D365 je prilagodljiva in omogoča prilagajanje poslovnim procesom ter potrebam uporabnikov. Uporabniki lahko določijo in konfigurirajo posamezne procese, postopke in dokumente, ki ustrezajo specifičnim zahtevam poslovanja.

Možnosti nakupa in postavitve

Informacijski sistem SPIN D365 temelji na spletni tehnologiji (Web Service), zato lahko pri nakupni odločitvi izbirate med:
[01] Nakup programske opreme Nakup in namestitev programske opreme na strežniku stranke ali na strežnikih ČETRTE POTI, do katerih nemoteno dostopate na daljavo preko spletnega brskalnika.
[02] Najem programske opreme Najem in namestitev programske opreme na strežnikih ČETRTE POTI, do katerih nemoteno dostopate na daljavo preko spletnega brskalnika.

Želiš izvedeti več?
Prenesi brošuro ali si oglej video.

Želim ponudbo ali predstavitev

Stopite v stik z nami in odkrijte, kako naše rešitve lahko učinkovito digitalizirajo poslovne procese, povezane z zaposlenimi in delovnimi mesti. 

Dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na: