Pojdi na glavno vsebino
Sledite nam: l
english
Webinar

[27.5.2020 WEBINAR]: KADRIS 4: RIS - Recepcija

27. maj 2020 │ 10:00 - 11:00

[27.5.2020 WEBINAR]: KADRIS 4: RIS - Recepcija

Poslovni obiski in srečanja predstavljajo enega bolj pomembnih stebrov delovanja vsake organizacije. Protokoli za njihovo izvedbo se izvajajo na različne načine. Skupni imenovalec vsakega obiska je sprejem gosta oz. obiskovalca in predstavlja za obe strani prvi stik, ki se izvede v fizični obliki. Sam proces pa se začne že veliko prej in vključuje načrtovanje, dogovor oz. najavo srečanja, sprejem z evidenco in samo izvedbo srečanja.

Poslovni subjekti na različne načine vodijo te procese - ali ti procesi potekajo ročno ali v neki drugačni, bolj napredni digitalni obliki, je v veliki meri odvisno od stopnje digitalizacije administrativnih procesov v podjetju oz. organizaciji. Tudi zadnji dogodki v družbi so pustili pečat na področju prvega stika pri poslovnih srečanjih, zato je vnaprejšnja spletna najava in digitalna evidenca podatkov zelo aktualen korak v sodobno, varno in enostavno recepcijo. 

VSEBINA WEBINARJA:

    • Predstavitev digitalizacije procesov v recepciji: najava, sprejem in izvedba obiskov,
    • predstavitev strojne opreme in kontrole dostopa, potrebne za izvedbo sprejema obiskovalcev,
    • predstavitev spletne najave obiska in tok odobravanja najave s strani obiskane osebe,
    • predstavitev vloge receptorja: evidenca prihoda, izročitev kartice, urejanje podatkov in zaključevanje obiska,
    • predstavitev izvedbe obiska v sistemu KADRIS 4,
    • predstavitev koristi, ki jih digitalizacija procesov prinaša poslovnim subjektom.

Glavne koristi digitalizacije procesov v recepciji za poslovne subjekte so: 

  • Brezpapirno poslovanje na področju sprejema obiskovalcev,
  • Evidenca obiskov (gost-gostitelj) v digitalni obliki na enem mestu,
  • 2-nivojsko potrjevanje obiskov znotraj informacijskega sistema KADRIS 4,
  • enostavna, varna, sodobna uporaba,
  • prenos odgovornosti na obiskovalca,
  • primerno za podjetja Z in BREZ receptorja,
  • povezava z modulom kontrola dostopa in gaderobne omarice.

Digitalizacijo procesov v recepciji preko spletne najave, sprejema in izvedbe obiska v sistemu KADRIS 4 sta predstavila Mojca Hafner Jereb, produkta vodja za registracije delovnega časa in Samo Vehovec, direktor oddelka raziskave in razvoj v podjetju Četrta pot, d.o.o., Kranj.

Če želite video posnetek do webinarja, nam pišite na prodaja@cetrtapot.si  in posnetek vam bomo poslali po elektronski pošti.

Želim več informacij o tem

ODGOVORI NA VPRAŠANJA 

Na koncu dogodka je ostalo še nekaj neodgovorjenih vprašanj, za katera je med webinarjem zmanjkalo časa, zato smo vam za njih pripravili odgovore v tem zapisu.

Zakaj Mojca ni zaključila obiska s kartico ali vsaj povedala, da to gre?

Rdeča nit webinarja je bila »Spletna najava obiska«. Pokazan je bil proces ročnega zaključka obiska.

Kako je z najavami in obiski znotraj podjetja zaradi kontrole dostopa (poti)?

Potrebno bo definirati proces najave in poti. Ena izmed možnosti je, da zaposleni po e-mailu dobi dovolilnico z žetonom, ki jo izda server KADRIS 4M v obliki slike QR kode.

Zakaj ročni vpis prihoda obiskovalca? Ali ni to možno preko čitalnika s kartico, ki jo dobi obiskovalec? Ali velja potem enako za odjavo obiskovalca s kartico preko čitalnika?

Na webinarju je bil pokazan proces ročnega beleženja prihoda in zaključka obiska. Če v proces vključimo čitalnik, se prihod in odhod zabeležita takrat, ko na čitalnik položimo identifikacijski medij.

ker večino "obiskov" planiramo preko koledarja (exchange) me zanima, če je predvidena kakšna povezava/integracija s poštnimi predali? Posebej je pomembno, ker s koledarjem rezerviramo tudi pisarne oz. lokacije.

Spletne najave obiskov potekajo preko web servic-a, tako da je lahko tudi koledar (exchnage) vir podatkov o najavljenih obiskih.

Ko se po e-pošti pošlje obiskovalcu v odobritev obisk, ali je možno, da ta sočasno dobi QR kodo z zapisom, ki je na kartici kontrole dostopa? S tem bi se lahko izognili karticam in bi obiskovalec sam doma sprintal ali prenesel QR kodo na telefon in s tem vstopal na varovano območje.

Da, ena izmed možnosti je, da se ob odobritvi obiska kreira dovolilnica z žetonom (ki jo izda server KADRIS 4M) v obliki slike QR kode.

Saj je mišljeno da je to spletna stran npr. našega podjetja. Npr. https:/mojepodjetje/najava-obiska?

Da, mišljeno je tako.

Ali je spletni obrazec del modula (v kompletu)? Ali to uredi stranka sama?

Spletni obrazec stranka ureja sama. So pa določena polja obvezna.

Prosim za tehnična navodila za nastavitev odobriteljev (1. odobritelj=spremstvo, 2. odobritelj=receptor), pravic receptorja in odobriteljev.

Nastavitev pravic odobritve oz. potrditve najave se izvaja znotraj aplikacijskih vlog.

Povezave čitalnika z receptorskim mestom (za avtomatsko izpolnjevanje št. kartice pri obrazcu obiska).

Tehnična navodila povezave čitalnika z receptorskim mesom vam pošljemo ločeno na vaš elektronski naslov.

 

Več vsebine o aplikaciji oz. informacijskem sistemu KADRIS 4 si in elektronskem bolniškem listu (obrazec eBOL) se obrnite na prodaja@cetrtapot.si.

Lep pozdrav,

ekipa Četrte poti

Povejte naprej:

l
f
t
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...