Video posnetek webinarja je na voljo v spletni učilnici Akademija.

Registracija ali prijava v Akademijo

Na spletnem seminarju smo pokazali, kako simbioza umetne inteligence WoShi in sistema KADRIS 4 omogoča:

  • avtomatizacijo celotnega postopka razporejanja zaposlenih glede na zahteve delovnega procesa, potrebe zaposlenih in zakonodajne omejitve,
  • upoštevanje želja zaposlenih glede razporeda dela in planiranih odsotnosti (npr. dopusti ipd.),
  • premestitve in menjave zaposlenih glede na najprimernejšo zamenjavo,
  • avtomatsko razporejanje zaposlenih v različne izmene dela in na različna delovna mesta glede na veščine, znanja ter statuse prisotnosti oz. odsotnosti,
  • ponovno kreiranje razporeda dela ob nenadnih odsotnostih.

KORISTI popolne avtomatizacije razporejanja zaposlenih s simbiozo umetne inteligence WoShi in sistema KADRIS 4 so:

  • prihranek časa in živcev planerjev dela - ni podvajanja del in ročnega pretipkavanja razporedov v različne sisteme tako po objavi razporeda, kot po menjavah tekom izvajanja razporeda,
  • optimizacija procesov,
  • prihranki časa za nadure in prerazporejen delovni čas,
  • transparentnost glede razporeda, odsotnosti in prisotnosti med vsemi deležniki,
  • enakomerna razporeditev delovne sile,
  • stalen dostop do razporedov dela prek namizne ali mobilne aplikacije ter opozarjanje na razlike med planom in realizacijo.

Rešitev je primerna za: 

  • vse uporabnike modula Planiranje in razporedi sistema KADRIS 4, ki si želijo bolj naprednih in avtomatskih razporeditev,
  • vse uporabnike registracije delovnega časa sistema KADRIS 4, ki še nimajo urejenega sistema za planiranje in razporejanje zaposlenih,
  • podjetja in organizacije z izmenskim, nočnim, nedeljskim in prazničnim delom, dežurstvi ali nadomeščanji, večjim številom bolniških ali nenadnih odsotnosti, nadurnim delom in delom v deljenem ali neenakomerno razporejenem delovnem času,
  • planerje dela v zdravstvu in farmaciji, oskrbi in negi, trgovini, industriji, igralništvu, turizmu in gostinstvu, javni upravi, infrastrukturi in storitvah.

Predavala sta Mojca Hafner Jereb, produktna vodja spletnih in mobilnih aplikacij za upravljanje delovnega časa podjetja ČETRTA POT in dr. Vid Ogris, direktor podjetja Algit - ALGoritemske Informacijske Tehnologije in velik poznavalec problematike razporejanja zaposlenih na različnih področjih. 

Želim ponudbo ali predstavitev

Stopite v stik z nami in odkrijte, kako naše rešitve učinkovito digitalizirajo poslovne procese, povezane z zaposlenimi in delovnimi mesti.

Dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na: