Pojdi na glavno vsebino
english

Podpora uporabnikom

Naše rešitve so namenjene poenostavljanju vašega dela. Ko se kaj zatakne, ne odlašajte in nas pokličite, da boste čim prej lahko spet normalno opravljali svoje delo.


Programska podpora

Vsem uporabnikom je na voljo sistem CRM, kjer lahko oddate svoja vprašanja, prijavite napake in naročite dodatno opremo:

Pomoč uporabnikom (CRM) 

Delovni čas podpore: vsak delovni dan od 8. do 16. ure. Izven delovnega časa smo na voljo uporabnikom z vzdrževalno ali najemno pogodbo.

Kontakt podpore:

Telefon 04 280 66 22
E-pošta podpora@cetrtapot.si

Programska podpora na daljavo oz. povezava svetovalca z vašim računalnikom:

ISL Light Client

Nalaganje datotek na strežnik Četrta pot » (za dostop nam pišite).


Servis opreme

Za vprašanja ali pomoč pri uporabi strojne opreme nas pokličite ali nam pišite:

Telefon 04 280 66 20
E-pošta servis@cetrtapot.si

Delovni čas servisa: vsak delovni dan od 7. do 15. ure.


Povpraševanje in naročila

Želite izboljšati in nadgraditi delovanje programske opreme ali naročiti dodatno opremo? Na voljo vam je naša prodajna služba:

Telefon 04 280 66 60
E-pošta prodaja@cetrtapot.si

Delovni čas prodajne službe: vsak delovni dan od 8. do 15. ure.


Ugodneje do pomoči tudi izven delovnega časa

Želite hitrejšo in ugodnejšo pomoč tudi izven delovnega časa? Sklenite VZDRŽEVALNO POGODBO, ta vam prinaša zagotovljene odzivne časa, pravico do najnovejših verzij programske opreme, cenejše storitve ... več tukaj »

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se