Podpora programske opreme
S klikom na povezave spodaj boste preusmerjeni na ustrezen PORTAL ZA STRANKE, kjer lahko oddate zahtevek naši podporni službi. V zahtevku lahko uredite prijavo napake, vnesete želje, oddate vprašanja, pregledate porabljene ure in naročite nove programske rešitve ali strojno opremo.
V primeru težav pokličite vsak delavnik med 8.00 in 16.00 uro na: 04 280 66 22 ali pišite na podpora@cetrtapot.si.
V primeru težav pokličite vsak delavnik med 8.00 in 16.00 uro na 04 280 02 00 ali pišite na podpora.navision@cetrtapot.si.
V primeru težav pokličite vsak delavnik med 8.00 in 16.00 uro na 04 280 66 22 ali pišite na podpora@cetrtapot.si.
Navodila za prijavo in uporabo sistemov CMS in JSM
Navodila za prijavo v sistem CRM (Change Request Management)
Za uporabnike KADRIS 4
Navodila za prijavo v sistem JSM (Jira Service Management)
Za uporabnike SPIN D365 in BURDIAN
Oddaljena pomoč uporabnikom
Za dodatno pomoč uporabnikom se podporna služba hitro in enostavno priključi na vaš računalnik.
Prenesite aplikacijo ISLonline in po uspešnem zagonu zaupajte svoj ID naši podporni službi.
Zaženi sejo (ISL Light Client)
Nalaganje datotek na strežnik Četrta pot » (za dostop nam pišite).
Želite prednostno obravnavo?
Sklenjena vzdrževalna pogodba vam zagotavlja pravico do prednostne podpore.
Podpora uporabnikom
PROGRAMSKA PODPORA
KADRIS 4 in BURDIAN
04 280 66 22
SPIN D365
04 280 02 00