Pojdi na glavno vsebino
Sledite nam: l
english

Programska podpora

Uporabniška podpora za partnerje Četrte poti je aplikacija HELPDESK CRM, ki omogoča hitro, enostavno in pregledno reševanje prijavljenih zahtev in napak s strani partnerjev podjetja Četrta pot. Navodila za njeno uporabo se nahajajo tukaj: 

Navodila za uporabo HELPDESK CRM 

Vsem uporabnikom je na voljo sistem CRM, kjer lahko oddate svoja vprašanja, prijavite napake in naročite dodatno opremo:

Pomoč uporabnikom (CRM) 

Delovni čas podpore: vsak delovni dan od 8. do 16. ure. Izven delovnega časa smo na voljo uporabnikom z vzdrževalno ali najemno pogodbo.

Kontakt podpore:

Telefon 04 280 66 22
E-pošta podpora@cetrtapot.si

Programska podpora na daljavo oz. povezava svetovalca z vašim računalnikom:

ISL Light Client

Nalaganje datotek na strežnik Četrta pot » (za dostop nam pišite).


Vzdrževalna pogodba za hitrejšo in ugodnejšo podporo

Želite hitrejšo in ugodnejšo pomoč tudi izven delovnega časa? Sklenite VZDRŽEVALNO POGODBO, ta vam prinaša zagotovljene odzivne časa, pravico do najnovejših verzij programske opreme, cenejše storitve. 

Več informacij o Vzdrževalni pogodbi 

Podpora uporabnikom

PROGRAMSKA PODPORA:

 04 280 66 22
 podpora@cetrtapot.si

PODPORA STROJNE OPREME:

 04 280 66 20 
 servis@cetrtapot.si

NAROČANJE KARTIC:

 04 280 66 17
 kartice@cetrtapot.si

PRODAJA in NAROČILA:

 04 280 66 60
 prodaja@cetrtapot.si

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...