Pojdi na glavno vsebino
Sledite nam: l
english

Podpora uporabnikom

S klikom na povezave spodaj boste preusmerjeni na ustrezen PORTAL ZA STRANKE, kjer lahko oddate zahtevek naši podporni službi. V zahtevku lahko uredite prijavo napake, vnesete želje, oddate vprašanja, pregledate porabljene ure in naročite nove programske rešitve ali strojno opremo.

Registracijski informacijski sistem  

Prijava v sistem (CRM)

Kadrovski informacijski sistem

Prijava v sistem (CRM)

Plačni informacijski sistem

Prijava v sistem (CRM)

Prijava v sistem (JSM)

V primeru težav pokličite vsak delavnik med 8.00 in 16.00 uro na: 04 280 66 22 ali pišite na podpora@cetrtapot.si

 

Kadrovski informacijski sistem

(ex Navision kadrovska evidenca)

Prijava v sistem (JSM)

Plačni informacijski sistem

(ex Navision plače)

Prijava v sistem (JSM)

V primeru težav pokličite vsak delavnik med 7.00 in 15.00 uro na 04 280 02 00 ali pišite na podpora.navision@cetrtapot.si

 

 

Plačni informacijski sistem

(ex Burdian plače)

Prijava v sistem (JSM)

 V primeru težav pokličite vsak delavnik med 8.00 in 16.00 uro na 04 280 66 22 ali pišite na podpora@cetrtapot.si

Navodila za prijavo in uporabo sistemov CMS in JSM

Navodila za prijavo v sistem CRM (Change Request Management)

Navodila za HELPDESK CRM 

Za uporabnike KADRIS 4

Navodila za prijavo v sistem JSM (Jira Service Management)

Navodila za sistem JSM

Za uporabnike SPIN D365 in BURDIAN

Oddaljena pomoč uporabnikom 

Za dodatno pomoč uporabnikom se podporna služba hitro in enostavno priključi na vaš računalnik.

Prenesite aplikacijo ISLonline in po uspešnem zagonu zaupajte svoj ID naši podporni službi.

Zaženi sejo (ISL Light Client)

Nalaganje datotek na strežnik Četrta pot » (za dostop nam pišite).

Želite prednostno obravnavo?

Sklenjena vzdrževalna pogodba vam zagotavlja pravico do prednostne podpore.

Prednosti vzdrževalne pogodbe


Podpora strojne opreme

Za pomoč pri uporabi ali popravilu strojne opreme nas pokličite vsak delavnik med 7.00 in 15.00 uro na 04 280 66 20 ali pišite na servis@cetrtapot.si.


Verzije programske opreme KADRIS 4

Za verzije aplikacij KADRIS 4 in RIS4i ter verzije aplikacije Oracle, na katerih se lahko izvaja, imate na voljo:

Časovnica, seznam in navodila za iskanje verzije programske opreme 


Vzdrževalna pogodba 

Sklenjena vzdrževalna pogodba vam zagotavlja pravico do prednostne podpore.

Prednosti vzdrževalne pogodbe 


Pošljite povpraševanje 

Želite izboljšati in nadgraditi delovanje poslovnih oz. sistemskih rešitev ali naročiti dodatno registracijsko ali varnostno opremo? Na voljo vam je naša prodajna služba:

Telefon 04 280 66 60
E-pošta prodaja@cetrtapot.si

Delovni čas prodajne službe: vsak delovni dan od 8.00 do 16.00 ure.

Pošljite povpraševanje

Podpora uporabnikom

PROGRAMSKA PODPORA

KADRIS 4 in BURDIAN

 04 280 66 22

 podpora@cetrtapot.si 

SPIN D365 

 04 280 02 00 

 podpora.navision@cetrtapot.si 

PRODAJA in NAROČILA 

KADRIS 4, SPIN D365, BURDIAN

 04 280 66 60

 prodaja@cetrtapot.si 

PODPORA STROJNE OPREME 

KADRIS 4

 04 280 66 20 

 servis@cetrtapot.si 

NAROČANJE KARTIC 

KADRIS 4

 04 280 66 17 

 kartice@cetrtapot.si

Nastavitve zasebnosti

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke. Nujni omogočajo delovanje spletne strani. Analitični in trženjski piškotki pa izboljšajo vašo uporabniško izkušnjo. Več ...