Podpora uporabnikom

Hitra in zanesljiva pomoč za učinkovito delovanje programske opreme KADRIS 4 in SPIN D365 ter strojne opreme za registracijo delovnega časa in kontrolo dostopa. Vedno smo pripravljeni odgovoriti na vaša vprašanja in rešiti težave.

S klikom na povezave spodaj boste preusmerjeni na posamezni PORTAL ZA STRANKE (sistem CRM ali JSM), kjer lahko oddate zahtevek naši podporni službi. V zahtevku lahko prijavite napake, vnesete želje, oddate vprašanja, pregledate porabljene ure in naročite nove programske rešitve ali strojno opremo.

[ KADROVSKI INFORMACIJSKI SISTEM ]
[ REGISTRACIJSKI INFORMACIJSKI SISTEM ]
Ob morebitnih težavah nas kontaktirajte ob delavnikih med 8. in 16. uro na:
[ KADROVSKI INFORMACIJSKI SISTEM ]
[ PLAČNI INFORMACIJSKI SISTEM ]
Ob morebitnih težavah nas kontaktirajte ob delavnikih med 7. in 15. uro na:
[ PLAČNI INFORMACIJSKI SISTEM ]
Ob morebitnih težavah nas kontaktirajte ob delavnikih med 8. in 16. uro na:

ISL Light Client za oddaljeno pomoč uporabnikom

Za dodatno pomoč uporabnikom se podporna služba hitro in enostavno priključi na vaš računalnik. Prenesite aplikacijo ISL Light Client in po uspešnem zagonu zaupajte svoj ID naši podporni službi.

Želite prednostno obravnavo?

Sklenjena vzdrževalna pogodba vam zagotavlja pravico do prednostne podpore.

Podpora strojne opreme

[ PODPORA STROJNE OPREME ]
Potrebujete pomoč pri uporabi ali popravilu strojne opreme (ID mediji, registracijski terminali, krmilne enote, čitalniki)? Kontaktirajte nas ob delavnikih med 7. in 15. uro na:

Naročanje kartic

Kartice ali obeske (ID medije) za registracijo delovnega časa ali kontrolo dostopa sistema KADRIS 4 lahko naročite direktno:

Nakup dodatne programske in strojne opreme

Za nakup dodatnih programskih modulov in nove strojne opreme (ID mediji, registracijski terminali, krmilne enote, čitalniki) pokličite ob delavnikih med 8. in 16. uro na: