Podpora uporabnikom
Naše rešitve so namenjene poenostavljanju vašega dela. Ko se kaj zatakne, ne odlašajte in nas pokličite, da boste čim prej lahko spet normalno opravljali svoje delo.
Uporabniška podpora za partnerje Četrte poti je aplikacija HELPDESK CRM, ki omogoča hitro, enostavno in pregledno reševanje prijavljenih zahtev in napak s strani partnerjev podjetja Četrta pot. Navodila za njeno uporabo se nahajajo tukaj:
Navodila za uporabo HELPDESK CRM
Programska podpora
Vsem uporabnikom je na voljo sistem CRM, kjer lahko oddate svoja vprašanja, prijavite napake in naročite dodatno opremo:
Kontakt podpore:
04 280 66 22
podpora@cetrtapot.si
Delovni čas podpore: vsak delovni dan od 8.00 do 16.00 ure. Izven delovnega časa smo na voljo uporabnikom z vzdrževalno ali najemno pogodbo.
Programska podpora na daljavo oz. povezava svetovalca z vašim računalnikom:
Nalaganje datotek na strežnik Četrta pot » (za dostop nam pišite).
Vzdrževalna pogodba za hitrejšo in ugodnejšo podporo
Želite hitrejšo in ugodnejšo pomoč tudi izven delovnega časa? Sklenite VZDRŽEVALNO POGODBO, ta vam prinaša zagotovljene odzivne časa, pravico do najnovejših verzij programske opreme, cenejše storitve.
Več informacij o Vzdrževalni pogodbi
Podpora strojne opreme
Za vprašanja ali pomoč pri uporabi strojne opreme nas pokličite ali nam pišite:
04 280 66 20
servis@cetrtapot.si
Delovni čas servisa: vsak delovni dan od 7.00 do 15.00 ure.
Povpraševanje in naročila
Želite izboljšati in nadgraditi delovanje poslovnih oz. sistemskih rešitev ali naročiti dodatno registracijsko ali varnostno opremo? Na voljo vam je naša prodajna služba:
04 280 66 60
prodaja@cetrtapot.si
Delovni čas prodajne službe: vsak delovni dan od 8.00 do 16.00 ure.
Podpora uporabnikom
PROGRAMSKA PODPORA:
04 280 66 22
podpora@cetrtapot.si
PODPORA STROJNE OPREME:
04 280 66 20
servis@cetrtapot.si
NAROČANJE KARTIC:
04 280 66 17
kartice@cetrtapot.si
PRODAJA in NAROČILA:
04 280 66 60
prodaja@cetrtapot.si