Planiranje in razporedi
Planiranje in razporejanje urnikov in delovnih obveznosti zaposlenih ter pošiljanje vlog za odsotnosti in menjave se avtomatsko ureja znotraj sistema za upravljanje delovnega časa.
Digitalno podprt proces izdelave delovnega razporeda je v skladu z zahtevami delovnega procesa, zakonodajnih omejitev in želja zaposlenih. Rešitev avtomatizira celoten postopek planiranja, razbremeni vodje, upošteva potrebe zaposlenih in zagotovi optimalno razporejeno delovno silo. Omogoča premestitve med delovnimi mesti s kadrovsko podhranjenost ali preobremenjenostjo in izboljša produktivnost ter motiviranost zaposlenih. Primeren je za delovna okolja z izmenskim, nočnim, nedeljskim in prazničnim delom, dežurstvi ali nadomeščanji, večjim številom bolniških ali nenadnih odsotnosti, nadurnim delom in delom v deljenem ali neenakomerno razporejenem delovnem času.
- Razpored dela se vnaša v urnike, ki so urejeni po zaposlenih, deloviščih, stroškovnim mestih ali izmenah. V razporedih se nahajajo podatki, ki so ključni za izvedbo razporeda. To so podatki o številu zaposlenih, delovnih urah, stanju dopusta, izmenah, stroškovnih mestih ipd.
- Ko je delovni plan objavljen, se izdela razpored dela, ki sproti preverja skladnost z zakonskimi omejitvami (npr. najmanjši počitek med dvema zadolžitvama, najmanjši tedenski počitek, proste vikende, omejitev delovnih ur ipd.) in opozarja na napake ali kršitve.
- Zaposleni imajo do razporeda dela stalen dostop preko spletne ali mobilne platforme, obveščanje o spremembah pa poteka po e-pošti. Program zaposlenim omogoča pošiljanje vlog za odsotnosti, predlog razporedov in menjav s sodelavci ter spremljanje odobrenih, zavrnjenih ali čakajočih vlog s strani vodje. Vključenost zaposlenih prihrani čas in zmanjša možnost napak.
- Prisotnosti in odsotnosti zaposlenih se beležijo z registracijo delovnega časa na registracijskem terminalu ali kontrolnih točkah v obliki NFC nalepk s pomočjo identifikacijske kartice ali mobilne aplikacije KADRIS 4 Mobile. Program samodejno sešteje prisotnosti in odsotnosti znotraj urnika in opozori na razlike med planom in realizacijo. Sistem vse podatke samodejno zabeleži v urno listo in preračuna za nadaljnji obračun plač znotraj sistema KADRIS 4 ali izvozi v katerikoli drug zunanji plačni sistem. Pri obračunu plač znotraj sistema KADRIS 4 ne prihaja do napak in ročnih popravkov, saj se vsa avtomatika izvaja na aktualnih in ažurnih podatkih.
- Urniki razporeditev in planov dela se lahko prenesejo in spremljajo tudi v mobilni aplikaciji KADRIS 4 Mobile. Zaposleni s klikom na ustrezno tipko pošilja vloge za želje in menjave razporeda dela in spremlja odobrene, zavrnjene in čakajoče vloge. Spremlja tudi informacije o prisotnosti ali odsotnosti zaposlenih po različnih deloviščih, delovnih mestih in izmenah dela. Mobilna aplikacija deluje tudi v primeru, ko ni spletnega ali mobilnega omrežja, saj se podatki ob ponovni prijavi v omrežje samodejno zabeležijo.
PREDNOSTI UPORABE
- Planiranje v realnem času in preprost vnos podatkov.
- Avtomatska izdelava delovnega razporeda glede na zahteve delovnega procesa, zakonske omejitve in želje zaposlenih.
- Samodejne razporeditve znotraj zakonskih omejitev in avtomatična opozorila za napake ali odstopanja od planiranega urnika.
- Enostavno obveščanje zaposlenih po e-pošti, samostojno vnašanje vlog za odsotnosti in menjav s strani zaposlenih in spremljanje odobrenih, zavrnjenih ali čakajočih vlog s strani vodij.
- Popoln pregled nad podatki o planiranem delovnem času in opravljenih urah v izmenskem in neenakomerno razporejenem delovnem času.
- Mesečni izpisi, tabele in grafikoni za analizo opravljenih ur na posameznih stroškovnih mestih za odpravo kršitev in ugotavljanje vrzeli med planom in realizacijo.
- Avtomatski izračuni izrabe delovnega časa za prenos v plačni sistem. Pri obračunu plač znotraj sistema KADRIS 4 ne prihaja do napak in ročnih popravkov, saj se vsa avtomatika izvaja na aktualnih in ažurnih podatkih.
- Integralni del enotne platforme KADRIS 4 in integracija s sistemom za obračun plač, upravljanje kadrov in kontrolo dostopa.
- Integracije z zunanjimi ERP in računovodskimi programi.
KOMU JE NAMENJEN?
Primeren je za delovna okolja z izmenskim, nočnim, nedeljskim in prazničnim delom, dežurstvi ali nadomeščanji, večjim številom bolniških ali nenadnih odsotnosti, nadurnim delom in delom v deljenem ali neenakomerno razporejenem delovnem času.
Posebej ga priporočamo za organizacije in podjetja, ki delujejo v sektorjih:
- Zdravstvo in farmacija
- Oskrba in nega
- Trgovina
- Industrija
- Turizem in gostinstvo
- Javna uprava
- Infrastruktura in storitve
[WEBINAR VIDEO] Planiranje in razporejanje zaposlenih v sistemu KADRIS 4
Video posnetek webinarja je na voljo v Akademiji. Predhodno uredite registracijo računa in prejeli boste brezplačen dostop do vseh posnetkov naših webinarjev.
Želim dodatne informacije
Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na:
04 280 66 60