Pojdi na glavno vsebino
Sledite nam: l
english

Naročanje in Koriščenje malic

Z digitalizacijo naročanja in koriščenja malic do optimizacije stroškov procesa naročanja malic in ukinitve papirnatih bonov za koriščenje malic.

Naročanje malic

Naročanje malic

Programski modul omogoča več načinov naročanja malic ali drugih obrokov za poljubno časovno obdobje - za trenutni dan, en teden ali cel mesec. Za naročanje malice zaposleni lahko uporabi:

  • Naročilo malice na registracijskem terminalu: ko se zjutraj evidentira ob prihodu na delo, na istem terminalu izbere še eno izmed malic, ki mu jih ponudi sistem (ob takem načinu mora biti ob registracijskem terminalu objavljen seznam obrokov oz. dnevni meni, zaposleni na terminalu izbere številko menija).
  • Naročilo malice na infomatu: pri tem načinu je zaposlenim na voljo namenski računalnik z zaslonom na dotik, na katerem je aplikacija za naročanje malic za daljše obdobje. Zaposleni najprej izbere datum, nato pa želeni meni, ki je na voljo na ta dan. Svojo izbiro potrdi s svojo ID kartico na čitalniku infomata.

KORISTI naročanja malic:

  • večji nadzor in boljša komunikacija z zunanjim ponudnikom prehrane
  • Optimizacija stroškov nabave hrane in časa pri koordinaciji procesa naročanja
  • Manj zavržene hrane, ker bo pripravljeno samo toliko obrokov, kot jih je bilo naročenih

Želim več informacij o tem

Koriščenje malic

Koriščenje malic

Evidenca koriščenja malic je namenjena učinkovitejšemu pretoku zaposlenih v menzi in lažjemu evidentiranju porabe prehrane. Zaposleni kot plačilno sredstvo lahko uporabijo ID-medij, ki jo sicer uporabljajo za registracijo delovnega časa.

Na podlagi podatkov o dnevni prisotnosti sistem za registracijo delovnega časa samodejno izračuna število nadomestil za prehrano (oz. število bonov), ki so zaposlenemu na voljo in jih lahko izkoristi v interni menzi podjetja. Pri vsakem koriščenju malice se zaposleni evidentira s svojo kartico, s čimer izkoristi en bon.

Koriščenje malic lahko poteka na več načinov:

  • koriščenje 1 bona = 1 malica: to je najbolj enostaven način vrednotenja malic - zaposleni se ob prevzemu malice evidentira s svojo ID kartico, s čimer izkoristi en bon za malico.
  • Plačevanje z ID kartico: če je prehrana različno vrednotena in želimo, da menza posluje brezgotovinsko, potem ID kartico zaposlenega uporabimo kot t.i. 'kreditno' kartico - zaposleni evidentira prevzem malice s svojo ID kartico, pri čemer se znesek trenutne porabe prenese v njegovo evidenco delovnega časa, ob koncu meseca pa se z ostalimi vrstami plačil prenese v plačni program, kjer se mu koriščeni znesek odtrga od plače.
  • Plačevanje z gotovino: pri tem načinu uporabnik ne potrebuje ID kartice, blagajna posluje z gotovino in zagotavlja zakonskim zahtevam davčne blagajne.

Vsi zgoraj našteti načini lahko delujejo posamično ali pa skupaj. Za potrebe polnega delovanja blagajno opremimo z vso potrebno opremo (blagajniški program, čitalnik kartic, tiskalnik za račune, predal za gotovino ...).

Rešitev posebej priporočamo za optimizacijo stroškov v podjetjih z zunanjimi dobavitelji prehrane zaposlenih.

Imate zunanjega dobavitelja prehrane in želite imeti natančno evidenco nad stroški prehrane? Imate svojo menzo in bi radi odpravili poslovanje z listki ali gotovino?

Želim več informacij o tem

Želim dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na:

 04 280 66 60

 prodaja@cetrtapot.si

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...