Pojdi na glavno vsebino
Sledite nam: l
english

Informacijski sistem KADRIS 4

Informacijski sistem KADRIS 4 je celovita kadrovska informacijska rešitev za učinkovito vodenje zaposlenih, ki na enotni platformi združuje kadrovski, registracijski in plačni informacijski sistem (sklopi KIS, RIS, PIS). 

Oglejte si: Enotna platforma | Področja delovanja | Nakup ali najem? | Integracije z drugimi sistemi | Predstavitev sistema

Ključne prednosti enotne kadrovske platforme

1. Enkraten vnos oz. en vir podatkov

Vnos podatkov v enotno platformo KADRIS 4 je za vse sklope sistemov (sklopi KIS, RIS, PIS) enkraten. Vsi novo vneseni in novonastali podatki so skupaj s programsko opremo shranjeni v strežniku podjetja ali v »oblaku«, če podjetje nima strežnika. Na ta način so venomer na voljo vsem zaposlenim, ki jim je bil dodeljen dostop preko spletnega brskalnika.

2. Modularen sistem

KADRIS 4 je modularen sistem, zato posamezni sklop sistema (sklopi KIS, RIS, PIS) deluje samostojno ali kot povezana celota. Izbrana programska rešitev vsebuje točno tisto, kar podjetje potrebuje, hkrati pa omogoča postopno dograjevanje glede na želje podjetja. Med zaposlenimi vzpostavlja red, organiziranost, jih razbremenjuje operativnega in administrativnega dela.

3. Uporabniška izkušnja in sodoben grafični vmesnik

Zaradi enotne platforme zaposlenim ni treba opravljati svojega dela na več različnih sistemih oz. različni programski opremi. Orodja znotraj enotne platforme z vizualno atraktivnim grafičnim vmesnikom so za vsa delovna področja konsistentna, intuitivna, dosledna in enostavna za uporabo, saj upoštevajo potrebe podjetij oz. njihove uporabniške izkušnje. Uporabniki tako pregledujejo, kontrolirajo, obdelujejo in vizualizirajo podatke v grafikone in koristna poročila, namenjena vodstvu.

4. Eno pogodbeno razmerje, nižji stroški, večja produktivnost

Enotna platforma za vse delovne procese pomeni finančno razmerje z enim ponudnikom – od implementacije, uvajanja, izobraževanja, vzdrževanja, nadgradenj in podpore. Sodelovanje z več ponudniki zahteva čas in trud, da se slišite po telefonu, postavite vprašanja ali rešite morebitne težave. Ko gradite odnos samo z enim ponudnikom kadrovske programske opreme, lahko več časa porabite za opravljanje drugih ključnih nalog in projektov na seznamu opravil. To lahko izboljša produktivnost celotne kadrovske skupine, hkrati pa odnos s ponudnikom pretvori v partnersko sodelovanje.

5. Skladnost z zakonodajo in varovanje informacij

KADRIS 4 ima vse rešitve sladne z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov GDPR. Na področju zavezanosti k varovanju in kakovosti informacij ima vse glavne certifikate ISO: ISO 27018:2014, ISO/IEC 27001:2013 in ISO 9001:2015.

Področja delovanja

Nakup ali najem?

KADRIS 4 temelji na spletni tehnologiji, zato lahko pri nakupni odločitvi izbirate med:

vse spremembe podatkov ali nastavitev so istočasno dostopne vsem uporabnikom na vseh lokacijah, zato je upravljanje in vzdrževanje sistema enostavno in hitro, saj se vse delo izvaja na enem mestu. 

Za varnost podatkov in enostavnost prijave v informacijski sistem KADRIS 4 skrbijo:

Integracije z drugimi informacijskimi sistemi

KADRIS 4 je integriran z vsemi najbolj razširjenimi informacijskimi sistemi, kot so SAP, BAAN, Oracle EBS, Navision, Pantheon, Vasco, Grad, MFERAC, korenskimi imeniki (Active Directory, LDAP) in ostalimi zunanjimi programi za vodenje evidence kadrov, upravljanje delovnega časa in obračuna plač (v primeru delne uporabe informacijskega sistema KADRIS 4).

Informacijski sistem KADRIS 4 za preračun valut uporablja tečajnico Banke Slovenije.

Predstavitev informacijskega sistema KADRIS

Za več informacij o sistemu KADRIS 4 smo vam na voljo na telefonski številki 04 280 66 60 ali na e-naslovu prodaja@cetrtapot.si.

Želim več informacij o tem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...