Področja delovanja

Nudimo širok nabor programskih rešitev in strojne opreme za digitalizacijo poslovnih procesov. Z uporabo naprednih tehnologij pomagamo doseči vrhunske rezultate in optimizirati stroške dela.
[01]

Kadrovski management

Upravljanje in razvoj človeškega kapitala

[02]

Evidenca delovnega časa

Planiranje, registracija in evidenca delovnega časa

[03]

Kontrola dostopa

Tehnično varovanje prostorov

[04]

Obračun plač

Obračun plač ali zunanje izvajanje (outsourcing) obračuna plač

Področja delovanja

Nudimo širok nabor programskih rešitev in strojne opreme za digitalizacijo poslovnih procesov. Z uporabo naprednih tehnologij pomagamo doseči vrhunske rezultate in optimizirati stroške dela.
[01]

Kadrovski management

Upravljanje in razvoj človeškega kapitala

[02]

Evidenca delovnega časa

Planiranje, registracija in evidenca delovnega časa

[03]

Kontrola dostopa

Tehnično varovanje prostorov

[04]

Obračun plač

Obračun plač ali zunanje izvajanje (outsourcing) obračuna plač

Naši produkti

Ponujamo unikaten produkt, ki na skupni platformi združuje tesno integriran kadrovski, registracijski in plačni informacijski sistem. Registracijski sistem podpira upravljanje delovnega časa in kontrolo dostopa. Uporabniki lahko izbirate med poslovnimi rešitvami v tehnološkem okolju KADRIS 4 z licencami dobaviteljev ali Microsoft Dynamics 365 Business Central.

KADRIS 4

Kadrovski sistem ǀ Registracijski sistem ǀ Kontrola dostopa ǀ Plačni sistem in outsourcing plač

Tehnološko okolje: KADRIS 4 z licencami dobaviteljev
Več o KADRIS 4

SPIN D365

Kadrovski sistem ǀ Plačni sistem in outsourcing plač

Tehnološko okolje: Microsoft Dynamics 365 Business Central
Več o SPIN D365

Uporabniki naših rešitev

Zakaj izbrati ČETRTO POT za digitalizacijo poslovnih procesov?

Več kot 30 let digitaliziramo poslovne procese na področju delovnih mest. Od začetka imamo lasten razvoj programskih rešitev in proizvodnjo strojne opreme. Naši izdelki so nepogrešljiv del vsakdanjega dela skoraj 0,5 milijona delovno aktivnih posameznikov. Zaupanje, ki nam ga izkazuje več kot 950 podjetij in organizacij različnih velikosti v gospodarskem in javnem sektorju, je dokaz naše kakovosti in zanesljivosti.

Edini na trgu s skupno platformo za digitalizacijo delovnih mest

Popolno upravljanje človeškega kapitala, delovnega časa, tehničnega varovanja prostorov in obračuna plač na enotni platformi KADRIS 4 (Oracle) ali SPIN D365 (Microsoft Dynamics 365 Business Central).

Naročnikom prilagojene rešitve

Zahvaljujoč lastnemu razvoju programskih rešitev, proizvodnji strojne opreme in bogati uporabniški izkušnji več kot 950 zadovoljnih naročnikov smo specializirani za razvoj tehnoloških rešitev, ki so prilagojene vsebinskim specifikam poslovnih procesov.

Izkušeni strokovnjaki kot ključ do učinkovite ekipe in uspešnih projektov

Naša ekipa, ki šteje več kot 110 zanesljivih, učinkovitih in strokovno usposobljenih posameznikov, združuje moči za gradnjo pozitivnega delovnega okolja, temelječega na znanju, kakovosti dela in ekipnem sodelovanju.

Implementacija, odzivnost in strokovna podpora

Spoštujemo dogovorjene roke izvedbe del ter zagotavljamo skladnost z delovno-pravno in davčno zakonodajo. Morebitne težave ali prijave napak rešujemo v najkrajšem možnem času.

Edini na trgu s skupno platformo za digitalizacijo delovnih mest

Popolno upravljanje človeškega kapitala, delovnega časa, tehničnega varovanja prostorov in obračuna plač na enotni platformi KADRIS 4 (Oracle) ali SPIN D365 (Microsoft Dynamics 365 Business Central).

Naročnikom prilagojene rešitve

Zahvaljujoč lastnemu razvoju programskih rešitev, proizvodnji strojne opreme in bogati uporabniški izkušnji več kot 950 zadovoljnih naročnikov smo specializirani za razvoj tehnoloških rešitev, ki so prilagojene vsebinskim specifikam poslovnih procesov.

Izkušeni strokovnjaki kot ključ do učinkovite ekipe in uspešnih projektov

Naša ekipa, ki šteje več kot 110 zanesljivih, učinkovitih in strokovno usposobljenih posameznikov, združuje moči za gradnjo pozitivnega delovnega okolja, temelječega na znanju, kakovosti dela in ekipnem sodelovanju.

Implementacija, odzivnost in strokovna podpora

Spoštujemo dogovorjene roke izvedbe del ter zagotavljamo skladnost z delovno-pravno in davčno zakonodajo. Morebitne težave ali prijave napak rešujemo v najkrajšem možnem času.

Partnerji
Vzpostavljena partnerstva s svetovno uveljavljenimi podjetji z različnih področij informacijskih tehnologij nam omogočajo, da lahko naročnikom zagotavljamo tehnološko najbolj dovršene poslovne rešitve.
100%

Lastni razvoj in proizvodnja strojne opreme

100%

Lastni razvoj programske opreme

10+

Certifikatov in partnerstev

950+

Naročnikov oz. implementacij

30+

Let izkušenj

110+

Zaposlenih

Naši zadovoljni naročniki

"V družbi Hit, ki že štiri desetletja uspešno razvija dejavnost turizma s poudarkom na igralniško-zabaviščni ponudbi, imamo digitalizirano upravljanje delovnega časa, najavo odsotnosti zaposlenih in tehnično varovanje prostorov oz. kontrolo dostopa, urejeno  s programsko in strojno opremo sistema KADRIS 4, ki jo v celoti razvija in proizvaja slovensko podjetje ČETRTA POT. Ker imamo zaposlene razporejene po določenih kriterijih na različna delovišča in v različne izmene, sta ustrezno planiranje in razporejanje za nas ključnega pomena. Ta proces smo uspešno digitalizirali s pomočjo dveh sistemov – sistema za registracijo delovnega časa KADRIS 4 in algoritma umetne inteligence za avtomatsko razporejanje zaposlenih WoShi podjetja Algit – in ju med seboj uspešno integrirali. Z integracijo smo vzpostavili komunikacijski kanal, ki programu WoShi omogoča, da na podlagi vnaprej definiranih potreb števila oseb na deloviščih ter podatka o odsotnosti ali prisotnosti zaposlene osebe izračuna in najbolj optimalno razporedi zaposlene po dnevih v izmene in na delovišča. Tako med sistemom KADRIS 4 in WoShi poteka dvosmerna komunikacija: WoShi najprej prebere podatke o znanjih, veščinah, usposobljenosti ter zdravstvenih pogojih zaposlene osebe in njeno razpoložljivost (odsotnost oz. prisotnost osebe) iz sistema KADRIS 4. Na podlagi teh podatkov izdela optimalni razpored dela in zaposlene razporedi po dnevih v izmene in na delovišča. Ko je oseba razporejena in je razpored dela potrjen, pošlje WoShi ta podatek nazaj v KADRIS 4 v modul Planiranje in razporedi, iz katere se izvozijo podatki o opravljenem delu in/ali odsotnostih za obračun plače.

Zelo smo zadovoljni, da nam je uspelo združiti znanje obeh ponudnikov, saj nam nova integracija omogoča še hitrejše in bolj natančno razporejanje zaposlenih. S to rešitvijo smo predvsem optimizirali čas za planiranje dela in interne delovne procese, ki so zaradi specifike naše panoge zelo dinamični in kompleksni."

Aleš Povšič

Vodja projekta, HIT d.d. Nova Gorica - Igralništvo

Uspešne zgodbe

»V Mercatorju se zavedamo pomena digitalizacije poslovnih procesov. Vsak obrazec manj in vsak klik manj pomenita več časa za naše vodje, ki ga lahko namenijo svojim sodelavcem ter več časa, ki ga lahko vsi skupaj namenimo našim kupcem. Pri doseganju tega cilja nam pomagajo produkti podjetja ČETRTA POT, in sicer na področju digitalizacije planiranja in evidence delovnega časa ter kontrole dostopa v poslovne prostore. Evidenca vseh vrst odsotnosti in prisotnosti, avtomatska integracija s portalom SPOT za zajem elektronskih bolniških listov in oddaje zahtevkov za refundacijo nadomestil plače so nepogrešljiva orodja, ki ogromno količino podatkov o naših zaposlenih z nekaj kliki pripravijo za pravilen in zakonsko skladen obračun plač.«

Mirjam Trelc Ocepek

Vodja službe v sektorju Informatika in telekomunikacije, Poslovni sistem Mercator, d.d.

Uspešne zgodbe

»V Revozu s podjetjem ČETRTA POT sodelujemo že vrsto let, primarno na področju kontrole dostopa. V sklopu našega internega programa »Digital HR« smo obstoječi IT-sistem razširili z uvedbo informacijskega sistema KADRIS 4 za upravljanje z zaposlenimi, konkretno z digitalnim modulom za vodenje zdravniških pregledov. Projekt smo s podrobno analizo procesa zaključili v roku 6 mesecev. Ekipa iz ČETRTE POTI je znala prisluhniti našim željam, tako da smo pri večini zadev našli najboljši kompromis med našimi potrebami in možno programsko rešitvijo. Večino naših posebnosti smo identificirali v začetnih fazah projekta, a je kljub temu tudi v času testiranja prišlo do sprememb, na katere so kolegi hitro in korektno odreagirali. K hitri realizaciji projekta je prispevala tudi ustrezna organizacija in razpoložljivost virov na obeh straneh. Končna rešitev je olajšala tako delo vodij enot kot tudi strokovnih služb v našem podjetju.«

Mihaela Blaževič

Vodja oddelka Informatika, Revoz

Uspešne zgodbe

"Že po slabem letu aktivne uporabe rešitve za upravljanje delovnega časa podjetje ČETRTA POT smo nad njenimi funkcionalnostmi navdušeni. Omogoča nam mnogo bolj pregledno evidenco delovnega časa oz. spremljanje prisotnosti in odsotnosti zaposlenih. Na tem področju nam je veliko birokracije olajšala njihova možnost nastavitve urnikov posrednega in neposrednega dela. Slednji način dela je specifičen za delo v izobraževalnih zavodih in tovrstna rešitev odraža agilnost razvojnega oddelka podjetja ČETRTA POT pri prilagajanju zahtevam in potrebam naročnika. Njihova rešitev oz. sistem ima obenem enostaven, sodoben in uporabniku prijazen vmesnik. Poleg tega nam ponuja nove možnosti za dopolnjevanje, saj poskrbijo tudi za zakonske posodobitve in prilagoditve, česar je v javnem sektorju veliko. Tako smo npr. v letošnjem letu dokupili avtomatski prenos elektronskega bolniškega lista s spletnega portala SPOT v sistem KADRIS 4 in s tem odpravili ozko grlo na področju urejanja in zapiranja bolniških odsotnosti in njihovih refundacij."

Elizabeta Zgonc, mag. prof. inkluz. ped

Ravnateljica, Vrtec Postojna

Uspešne zgodbe

»S podjetjem ČETRTA POT sodelujemo že od leta 2015, ko smo uspešno uvedli digitalizacijo upravljanja delovnega časa. Z novo pridobljenim programskim sistemom smo dosegli učinkovito vodenje evidenc delovnega časa, ki je v skladu z zakonodajo, ter zagotavlja ažurnost in natančnost podatkov. Naše dragocene podatke lahko enostavno izvozimo v plačni sistem, kar nam omogoča pravilne obračune in izplačila plač. Pri implementaciji sistema smo se odločili za spletno evidentiranje delovnega časa, kar se je izkazala za zelo uporabno v času pandemije, ko smo uvedli t.i. hibridno delo.«

Martina Filej

Vodja kadrovske službe za Adriatic Eastern Europe, DHL Global Forwarding, d.o.o.

Uspešne zgodbe

Pridružite se naši ekipi

Pri nas vedno pozdravljamo sposobne posameznike, ki jih zanima uporabniška izkušnja strank podprta z najsodobnejšo tehnologijo in so pripravljeni s svojim znanjem pomagati pri reševanju poslovnih izzivov naših strank. V našem podjetju vas čaka urejeno in dinamično delovno okolje, kjer boste imeli priložnost prispevati k razvoju podjetja ter hkrati osebno in strokovno rasti.

Želim ponudbo ali predstavitev

Stopite v stik z nami in odkrijte, kako naše rešitve lahko učinkovito digitalizirajo poslovne procese, povezane z zaposlenimi in delovnimi mesti. 

Dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na: