Pojdi na glavno vsebino
Sledite nam: l
english

Reference

Četrta pot nudi več kot le izdelke in storitve. Smo ekipa, ki v celoti razvija, proizvaja, uvaja, vzdržuje in nudi podporo kadrovskim IT-rešitvam za učinkovito vodenje zaposlenih. 

Skrben odnos in zanesljivost nam zagotavljata dolgoročno sodelovanje z uporabniki naše aplikacije KADRIS 4. Našim rešitvam zaupa blizu 800 slovenskih podjetij in organizacij različnih velikosti v zasebnem in javnem sektorju. Zato je naše največje priznanje in referenca zadovoljna stranka, ki koristno uporablja naše izdelke in rešitve.

Zaupajo nam


Izjave strank

»V Revozu s podjetjem Četrta pot, d.o.o., Kranj sodelujemo že vrsto let, primarno na področju kontrole pristopa. V sklopu našega internega programa »Digital HR« smo v preteklem letu razširili obstoječi IT-sistem z uvedbo informacijskega sistema KADRIS 4 za ravnanje z zaposlenimi, konkretno z digitalnim modulom za vodenje zdravniških pregledov. Projekt smo s podrobno analizo procesa začeli v začetku januarja in uvedbo končali v začetku julija. Partnerji iz Četrte poti so znali prisluhniti našim željam, tako da smo pri večini zadev našli najboljši kompromis med našimi potrebami in možno informacijsko rešitvijo. Večino naših posebnosti smo identificirali v začetnih fazah projekta, a je kljub temu tudi v času testiranja prišlo do sprememb, na katere so kolegi hitro in korektno odreagirali. K hitri realizaciji projekta je prispevala tudi ustrezna organizacija in razpoložljivost virov na obeh straneh. Končna rešitev, s katero smo digitalizirali področje planiranja in vodenja zdravniških pregledov, je olajšala tako delo vodij enot kot tudi strokovnih služb v našem podjetju.«

Daniel Brulc, vodja službe administracija, organizacija in obračun plač, Revoz

»V Mercatorju se zavedamo pomena digitalizacije poslovnih procesov. Vsak obrazec in vsak klik manj pomenita več časa za naše vodje, ki ga lahko namenijo svojim sodelavcem ter več časa, ki ga lahko vsi skupaj namenimo našim kupcem. Produkte Četrte poti uporabljamo na področju upravljanja delovnega časa in nam je dober sopotnik pri doseganju tega cilja.«

Mirjam Trelc Ocepek, vodja službe v sektorju Informatika in telekomunikacije, Poslovni sistem Mercator, d.d.

»Za KADRIS 4 smo se odločili predvsem zaradi njegove celovitosti, saj smo z njim poleg preglednih kadrovskih evidenc in registracije delovnega časa dobili tudi rešitev za napredno obračunavanje potnih nalogov ter plač. Ne nazadnje je bila takšna rešitev tudi cenejša od treh ločenih sistemov.« 

Martina Filej, HR-menedžer za Slovenijo in Hrvaško, DHL Logistika

"Ena izmed mnogih strateških vlog kadrovskega oddelka podjetja Adient Slovenj Gradec d.o.o., je tudi odgovornost za implementacijo, izgradnjo in vzdrževanje učinkovitega, natančnega ter transparentnega plačnega modela, ki je v našem podjetju izredno kompleksen. V mednarodni avtomobilski industriji smo izrazito podvrženi podrobnemu poročanju lastnikom, kot tudi podvrženi številnim globalnim nihanjem, ki od nas zahtevajo hitro prilagoditev nastalim razmeram, kar posledično mnogokrat vpliva tudi na potrebo po prilagoditvi plačnega modula, ki je našemu podjetju prilagojen tako, da poleg mesečnih obračunov lahko zadovoljuje tudi potrebe naših lastnikov po pripravi in obdelavi različnih podatkov, kalkulacij in analiz, ki se potrebujejo za pripravo finančnih projekcij stroška dela, le-te pa so lahko podlaga tudi za nadaljnje nove posle.

Korporativna pričakovanja ter nenehne in kompleksne zakonodajne spremembe so nas že pred nekaj leti usmerile v iskanje ustreznega zunanjega poslovnega partnerja, s katerim smo do sedaj že večkrat izpolnili pričakovanja lastnikov, kot tudi so-ustvarili aplikativen in natančen plačni model, ki je uporabniku prijazen, ponuja kompleksne rešitve in hkrati omogoča objektivno kontrolo na najvišjem možnem nivoju.

Zaradi dolgoletnega sodelovanja strokovnjakov obeh podjetij, tako Adienta Slovenj Gradec d.o.o., kot tudi podjetja Četrta pot, nam je uspelo v času krize COVID-19, v izjemno kratkem času, celovito nadgraditi plačni model v tej smeri, da smo bili sposobni pravočasno odreagirati na vse zakonodajne spremembe, ki nam jih je prinesla omenjena kriza. Ne glede na strokovno znanje in rešitve, ki nam jih ponuja naročnikova strokovna ekipa oz. informacijska tehnologija, je v takšnih okoliščinah najbolj pomembna komunikacija in predvsem to, da zmoreta naročnik in kupec zgraditi dober medsebojni odnos, ki je ključen, da je rešitev uspešno in pravilno implementirana."

Opomba: osebno mnenje direktorice kadrovskega sektorja Adient Slovenj Gradec d.o.o. ni uradna izjava korporacije Adient.

Vlasta Čremošnik, univ. dipl. sociologinja, direktorica kadrovskega sektorja, Adient Slovenj Gradec d.o.o.

»V Zavodu za šport Kranj na področju registracije delovnega časa sodelujemo s podjetjem Četrta pot že od leta 2012. Leta 2018 smo s programskim orodjem MiniRIS prešli na nove rešitve, prilagojene za registracijo delovnega časa za podjetja do 50 zaposlenih. Z MiniRisom smo si zagotovili celovito digitalizacijo upravljanja delovnega časa, ki obenem ponuja digitalizirano odobravanje celodnevnih odsotnosti in napovedi odsotnosti med delom. Z vsem tem smo si zagotovili preprosto in hitro izračunavanje plač. MiniRIS ponuja hiter dostop do podatkov o evidenci prisotnosti, letnem dopustu tudi vsem uporabnikom.«

Branko Fartek, direktor, Zavod za šport Kranj

»V Domu Danice Vogrinec s podjetjem Četrta pot, d.o.o., Kranj sodelujemo že vrsto let. Začetek sodelovanja je pomenil optimizacijo procesov pristopne kontrole, katerega smo razširili na področje registracije delovnega časa. Z digitalizacijo procesov na področju registracije delovnega časa smo optimizirali delo v zavodu, saj smo prešli na brezpapirno poslovanje. Uvedena rešitev nam omogoča upravljanje delovnega časa, vodenje in zbiranje podatkov, pridobivanje informacij za nadaljnje uspešno vodenje in odločanje. Kontrola pristopa nam zagotavlja varnost prehodov in dostopov. V sistemu je urejen zapis revizijske sledi, enostavno je tudi upravljanje pravic in gesel. Digitalizacija je olajšala delo vodij enot, strokovnih služb in zaposlenim v našem zavodu.”

Aleš Rošer, sistemski administrator, Dom Danice Vogrinec Maribor

"Podjetje Četrta pot je pri nas uvedlo sistem za registracijo delovnega časa, ga prilagodilo našim delovnim procesom in dopolnilo s programskimi funkcionalnostmi, ki dodatno avtomatizirajo procese pri upravljanju delovnega časa z našimi zaposlenimi. Izvedba del je potekala tekoče, brez zapletov in v skladi z našimi razpoložljivimi viri. Z njihovim delom smo zadovoljni in jih priporočamo koz zanesljivega partnerja." 

Tatjana Blaži, ravnateljica, Vrtec Tržič

""Že po slabem letu aktivne uporabe IT-rešitve za upravljane delovnega časa RIS Šolar, ki jo je razvilo podjetje Četrta pot, smo nad njenimi funkcionalnostmi navdušeni. Omogoča nam mnogo bolj pregledno evidenco delovnega časa oz. spremljanje prisotnosti in odsotnosti zaposlenih. Na tem področju nam je veliko birokracije olajšala njihova možnost nastavitve urnikov posrednega in neposrednega dela. Slednji način dela je specifičen za delo v izobraževalnih zavodih in tovrstna rešitev odraža agilnost razvojnega oddelka podjetja Četrta pot pri prilagajanju zahtevam in potrebam naročnika. Njihova rešitev oz. sistem ima obenem enostaven, sodoben in uporabniku prijazen vmesnik. Poleg tega nam ponuja nove možnosti za dopolnjevanje, saj poskrbijo tudi za zakonske posodobitve in prilagoditve, česar je v javnem sektorju veliko. Tako smo npr. v letošnjem letu dokupili avtomatski prenos elektronskega bolniškega lista s spletnega portala SPOT v sistem KADRIS 4 in s tem odpravili ozko grlo na področju urejanja in zapiranja bolniških odsotnosti in njihovih refundacij."

Elizabeta Zgonc, mag. prof. inkluz. ped, ravnateljica, Vrtec Postojna 

Nastavitve zasebnosti

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke. Nujni omogočajo delovanje spletne strani. Analitični in trženjski piškotki pa izboljšajo vašo uporabniško izkušnjo. Več ...