Spoštovani poslovni partnerji,

v podjetju Četrta pot smo delo v danih okoliščinah organizirali v skladu z direktivami Nacionalnega inštituta za javno zdravje in zaposlene preselili v domače pisarne. Trudimo se in delamo naprej tudi v trenutnih razmerah in s tem zagotavljamo kontinuirane storitve ter podporo uporabnikom svojih poslovnih in sistemskih storitev.   

To pomeni, da:

  • delo opravljamo od doma in upoštevamo vse direktive glede varnosti pred okužbo z boleznijo COVID-19;
  • imamo na lokaciji podjetja dežurno 5-člansko ekipo;
  • imamo na zalogi večino strojne opreme, zamike lahko pričakujete samo v času dobave;
  • podporna služba deluje na daljavo v enakem obsegu;
  • programsko opremo instaliramo na daljavo;
  • strojno opremo servisiramo na lokaciji podjetja (dežurna ekipa);
  • instalacije in servis strojne opreme, potrebne na lokaciji naročnika, izvajamo po dogovoru na enega od treh načinov:
  1. izvedemo montažo na lokaciji naročnika, tako da naročnik zagotovi prazne prostore 4 ure pred montažo, zapakirano zaščitno opremo (razkužila, zaščitne maske in rokavice) in neoviran dostop od avta do lokacije brez srečevanja ljudi;
  2. naročnik počaka z montažo del do konca obdobja izrednih razmer;
  3. naročnik montira sam po navodilih in v dogovoru s Četrto potjo, podpora na daljavo se računa po ceniku (v primeru nekvalificirane montaže žal ne moremo prevzeti odgovornosti za potencialno neuspešnost instalacije);
  • vsi oddelki oz. celotna ekipa Četrte poti izvaja delo od doma, pri čemer uporabljamo moderne digitalne platforme, ki nam omogočajo učinkovito interno komunikacijo, in zagotavljamo 90-odstotno operativnost dela;
  • delo od doma in odsotnosti evidentiramo preko spletne aplikacije KADRIS 4 oz. mobilne aplikacije KADRIS 4M, kar seveda priporočamo tudi vam;
  • vsa nova naročila bomo obravnavali prednostno takoj po sprostitvi izrednih razmer, zato ne odlašajte z odločitvami;
  • v obdobju izrednih razmer vsem nudimo 1 brezplačno uro podpore pri implementaciji ali programski podpori za katerikoli kadrovski modul znotraj informacijskega sistema KADRIS 4.

V teh težavnih časih vam ostajamo na voljo. Naredili bomo vse, kar je v naši moči, da na vaše potrebe odgovorimo v najkrajšem možnem času.

Aktivni ostajajo spodnji kontakti.

Kontakt za servis ali montažo strojne opreme: servis@cetrtapot.si  

Kontakt za programsko podporo: podpora@cetrtapot.si in sistem CRM, kjer lahko oddate svoja vprašanja in prijavite napake: https://www.cetrtapot.si/crm/f?p=planeris_crm:1  

Kontakt za naročanje kartic: kartice@cetrtapot.si  

Kontakt za naročila oz. ponudbe: prodaja@cetrtapot.si  

Splošne informacije oz. tajništvo in administracija: info@cetrtapot.si  

Hvala za razumevanje.

#ostanidoma & #delajodoma

Ekipa Četrte poti

Želim ponudbo ali predstavitev

Stopite v stik z nami in odkrijte, kako naše rešitve učinkovito digitalizirajo poslovne procese, povezane z zaposlenimi in delovnimi mesti.

Dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na: