Številni procesi v podjetjih so povezani z varnostnimi ali kontrolnimi obhodi in pregledi, s katerimi pravočasno odkrivamo nevarnosti in preprečujemo nastanek škode. Ne le gasilci in varnostniki, opravljajo jih tudi serviserji, vzdrževalci in drugi zaposleni ali zunanje službe.

Poleg klasične možnosti spremljanja obhodne službe z obhodnim registrirnim terminalom smo v letošnjem letu uvedli tudi rešitev s pametnimi telefoni NFC.

Kako deluje?

Bistvena razlika je zamenjava registrirnega terminala s pametnim telefonom, na katerega naložimo namensko programsko opremo.

Prednosti telefonskega obhodnika:

  • takojšen prenos podatkov o obhodu posamezne kontrolne točke,
  • možnost takojšnjega obveščanja s telefonskim klicem ali SMS sporočilom v primeru nevarnosti,
  • možnost posnetka in pošiljanje slike.

Ker imajo uporabniki do pametnega telefona nekoliko bolj spoštljiv odnos, kot do običajnega registrirnega terminala, pa se zmanjša tudi število 'okvar'.


Obhodnik za vas

Za več informacij nam pišite na naslov prodaja@cetrtapot.si ali nas pokličite na številko 04 280 66 69, kjer vaš klic pričakuje Alojz Žavbi.

Želim več informacij o tem

 

Želim ponudbo ali predstavitev

Stopite v stik z nami in odkrijte, kako naše rešitve učinkovito digitalizirajo poslovne procese, povezane z zaposlenimi in delovnimi mesti.

Dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na: