Hrvaške železnice (HŽPP) od septembra 2016 svojim potnikom omogočajo enostavnejši nakup vozovnic za vožnjo s potniškimi vlaki na Hrvaškem.

 Foto: Damir Spehar/PIXSELL
Foto: Damir Spehar/PIXSELL

Projekt modernizacije poslovanja železniškega potniškega prometa na Hrvaškem, katere cilj je povečanje prihodkov od prodaje ter izboljšanje prijaznosti storitev do potnikov, sega v leto 2014, ko so HŽPP podpisale pogodbo o dobavi sistema za elektronsko prodajo vozovnic s partnerji King ICT iz Hrvšake, Scheidt & Bachmann iz Nemčije ter slovenskim podjetjem Četrta pot.

Od avgusta 2016 je na vlakih HŽPP omogočeno plačilo vozovnic z mobilnimi terminali, obenem so modernizirali tudi prodajo na blagajnah. Od septembra 2016 je potnikom na voljo brezplačna mobilna aplikacija za nakup vozovnic, na večjih železniških postajah pa bodo postavili kartomate, na katerih bodo potniki vozovnice lahko kupili z bančnimi karticami, hkrati pa je nakup omogočen preko spletne strani HŽPP.

Sistem prodaje vozovnic, ki nastaja s pomočjo našega podjetja, bo omogočal prodajo in rezervacijo vozovnic v notranjem in mednarodnem prometu s centralnim vodenjem prodaje. Potnikom bo prodaja omogočena 24 ur na dan preko spleta, mobilne aplikacije, kartomatov, mobilnih teminalov in blagajn. Do konca leta 2016 naj bi bil projekt modernizacije zaokrožen še z uvedbo pametnih kartic, ki bodo nadomestile sedanje kartonske mesečne, večmesečne in letne vozovnice.

Hrvaške železnice so tako uvedle enega najsodobnejših Ticketing sistemov v regiji, ki omogoča vse moderne prodajne kanale (spletne vozovnice, mobilno plačevanje, bančne kartice).

Želim ponudbo ali predstavitev

Stopite v stik z nami in odkrijte, kako naše rešitve učinkovito digitalizirajo poslovne procese, povezane z zaposlenimi in delovnimi mesti.

Dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na: