Četrta pot iz Kranja nadaljuje prodor v svet; za Philips razvijajo visokotehnološki čitalnik kartic

"Pravzaprav niti nismo lomilci krize, saj smo na delo v težkih in kriznih razmerah vajeni že od nastanka pred 20 leti," hudomušno pravi Boris Šolar, direktor in solastnik Četrte poti, podjetja, specializiranega za kadrovske informacijske rešitve in informacijske sisteme v javnem potniškem prometu.

Četrta pot je nastala leta 1990 in ves čas nadpovprečno veliko vlaga v razvoj. Od 70 zaposlenih jih danes več kot polovica skrbi za tehnološki razvoj. Sami razvijajo informacijske rešitve, izdelujejo softver in hardver, izdelke prodajajo in vzdržujejo.

Na področju kadrovske informatike so razvili dve lastni rešitvi, in sicer registrirni informacijski sistem RIS4i in kadrovski informacijski sistem Kadris, e-karta pa je informacijski sistem za javni potniški promet. Na njihovih napravah se vsak dan "štemplja" več kot pol milijona ljudi doma in po svetu. Sodelujejo z vodilnimi svetovnimi družbami na področju informacijske tehnologije.

Ta teden so, prav ob praznovanju 20. rojstnega dne, prvi v srednjeevropski regiji pridobili certifikat svetovne korporacije Oracle (Oracle Gold Specialized Partner). Posebej so ponosni, ker je vodilni svetovni proizvajalec elektronske opreme Philips prav pri njih naročil razvoj referenčnih čitalnikov kartic, izdelanih po najnovejši tehnologiji, kar jim bo še bolj na široko odprlo vrata v svet.

Če ni denarja doma ...

"Smo vrhunsko razvojno tehnološko podjetje, prav takšno, kot ga v Sloveniji pogosto postavljajo za vzor, a kljub temu od države nismo dobili niti evra. A se ne pritožujemo. Če ni denarja doma, ga najdemo na tujem," pove Boris Šolar. Recepta za uspeh nima, podjetnikom bi svetoval le, da se ravnajo po starem kmečkem reklu: če boš sadil, zalival in gnojil, bo tudi kaj zraslo!

Z drugimi besedami, opreti se je treba na svoje znanje, vlagati in se razvijati, ne imeti previsokih ciljev in uspeh je zagotovljen. In še: "Vse je v nadzorovanju procesov. Kot gverilec moraš prežati za poslovnimi priložnostmi in nenehno izboljševati delovne procese."

Tudi letos rast

"Proti krizi smo odporni, saj tečemo na dolge proge," pravi Šolar. Prihodki so jim lani v celoti sicer upadli za 12 odstotkov, predvsem zaradi manjše prodaje izdelkov. Vendar, kar Šolar posebej poudari, so za 15 odstotkov povečali prodajo storitev.

Letos na področju storitev načrtujejo enako rast, celotni prihodki pa naj bi se povečali za 15 ali celo 20 odstotkov. Z nelikvidnostjo nimajo težav. "Je bilo tudi že slabše. Neplačniki so izjema. Rešuje nas, ker delamo z velikimi družbami, bankami, trgovskimi podjetji ter državno upravo in javnimi podjetji," pravi Šolar.

(objavljeno v Financah, priloga Lomilci krize, 14. 5. 2010)

Želim ponudbo ali predstavitev

Stopite v stik z nami in odkrijte, kako naše rešitve učinkovito digitalizirajo poslovne procese, povezane z zaposlenimi in delovnimi mesti.

Dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na: