V našem podjetju imamo kar nekaj ljubiteljev teka, med njimi celo take, ki radi tekmujejo. Tako smo se lani udeležili Poslovnega teka trojk in ob spremljanju poslovno-rekreativnega dogodka dobili idejo, kako lahko tak dogodek digitaliziramo.

Tako je letošnji Poslovni tek trojk 2016 po uspešnem sodelovanju z naročnikom postal referenčni primer, kako zelo uporabne so identifikacijske rešitve NFC tehnologije tudi pri celostni podpori poslovno-športnega dogodka.

Poslovni tek trojk 2016
Digitalizacija dogodka z NFC rešitvami, pravi izziv za nas.

Radi imamo take izzive

Informacijsko upravljanje večplastnega dogodka bi bil za nas ravno pravi izziv, da v praksi pokažemo široko uporabnost tehnologije NFC v kombiniaciji z našim informacijskim sistemom Kadris 4.

Zato smo se letos spomladi povezali z organizatorjem, podjetjem Rodeo Trade iz Kranja, ki že devet let pripravlja poslovno-rekreativni dogodek, katerega izkupiček namenja v dobrodelne namene. Z Luko in Damijanom Ambrožičem, nosilcema dogodka, smo razvili idejo, kako Poslovni tek trojk narediti informacijsko polno podprt z enotno, a uporabniško zelo razvejano informacijsko rešitvijo.

Poslovni tek trojk 2016
Prijetno vzdušje med udeleženci, v ozadju pa dobro pripravljen in uglašen sistem.

Prijave, merjenje časa, nagradno žrebanje ...

Izziv današnjega časa ni digitalizacija analognih procesov, temveč poenostavitev informacijskih procesov z uporabo čim manjšega števila različnih sistemov. Zato smo za naslednje izzive našli enotno rešitev:

  • prijava udeležencev dogodka,
  • sprejem in identifikacija udeležencev dogodka,
  • skrb za varnost garderobe,
  • merjenje časa,
  • obisk udeležencev na stojnicah udeležencev,
  • žrebanje in podelitev nagrad.

Poslovni tek trojk 2016
Enostavno merjenje časa teka ter predaja štafete z mobilnimi telefoni in ID zapestnicami.

NFC rešitve v praksi

Četrta pot je eden od glavnih slovenskih razvijalcev NFC rešitev v Sloveniji, kar dokazujejo v praksi zelo uporabni referenčni projekti (upravljanje oskrbe starejših občanov na domu, evidentiranje delovnega časa za terenske ekipe delavcev, spremljanje varnostnih obhodov ...). Celovito upravljanje poslovno-rekreativnega dogodka smo podprli s spletom informacijskih rešitev na različnih nivojih in jih smiselno povezali v enotno rešitev.

Vsak udeleženec je ob prihodu na dogodek dobil ID zapestnico, ki je služila kot:

  • vstopnica v garderobo,
  • identifikator za merjenje časa teka
  • kupon za nagradno žrebanje ter
  • kupon za večerno okrepčilo po teku.

Ves dogodek so spremljale hostese, ki so, opremljene z mobilno aplikacijo za NFC identifikacijo, skrbele za identifikacijo udeležencev na vseh točkah dogodka. Z neposrednim prenosom vseh podatkov iz mobilnih telefonov v informacijski sistem Kadris 4 je imel organizator v realnem času vse podatke za objavo rezultatov z različnimi statistikami, podatke za nagradno žrebanje, podatke o porabi prehrane za plačilo dobavitelju ...

Poslovni tek trojk 2016Hostese so, opremljene s pametnimi telefoni, poskrbele za nemoten potek dogodka

Nagrade za ta pridne

Vsak dobrodelni dogodek potrebuje tudi sponzorje, ki v zameno za primerno oglaševanje krijejo del stroškov dogodka. Sponzorjem letošnjega dogodka smo zagotovili obiskovalce: vsak udeleženec dogodka, ki se je prišel 'pofočkat' na stojnico (s svojo ID zapestnico se je evidentiral pri razstavljalcu na njegovem mobilnem telefonu), je lahko sodeloval v nagradnem žrebanju za bogate nagrade. Motiv je bil dovolj velik, da so bili sponzorji zadovoljni z dogodkom in so z veseljem podelili svoje nagrade.

Poslovni tek trojk 2016
Udeleženci so se z identifikacijo na stojnici uvrstili v žrebanje za nagrado sponzorja.

Zadovoljen naročnik = dolgoročno sodelovanje

Ko smo z organizatorjem en teden po končanem dogodku naredili kratko refleksijo dogodka in našega sodelovanja, smo zadovoljni ugotavljali, da digitalizacija ni spremenila bistva dogodka, to je poslovnega druženja s humanitarnim namenom (izkupiček od prijavnin je organizator podaril Centru Matevža Langusa v Radovljici). Hkrati pa imamo nekaj dobrih idej, kako sodelovanje še izboljšati. Dogodek smo torej odlično 'digitalizirali', kar pa je mogoče le ob dobrem sodelovanju z naročnikom ter uglašeni ekipi vrhunskih strokovnjakov, s čimer pa se Četrta pot nedvomno lahko brez sramu pohvali.

Poslovni tek trojk 2016
Ni dvoma, da bomo leta 2017 spet imeli prste zraven pri Poslovnem teku trojk.

Želim ponudbo ali predstavitev

Stopite v stik z nami in odkrijte, kako naše rešitve učinkovito digitalizirajo poslovne procese, povezane z zaposlenimi in delovnimi mesti.

Dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na: