Pojdi na glavno vsebino
Sledite nam: l
english

21. oktober 2020

[COVID-19 OBVESTILO] Četrta pot zagotavlja nemoteno delovanje

Spoštovani poslovni partnerji,

glede na epidemiološko sliko države in v skladu z novimi ukrepi vlade, smo delo v Četrti poti organizirali podobno kot spomladi in zaposlene preselili v domače pisarne. S tem zagotavljamo nemoteno delovanje celotne ekipe ter podporo uporabnikom naših poslovnih in sistemskih storitev.   

To pomeni, da:

- delo opravljamo od doma in upoštevamo vse direktive glede varnosti pred okužbo z boleznijo covid-19;

- imamo na lokaciji podjetja dežurno 5-člansko ekipo;

- imamo na zalogi večino strojne opreme, zamike lahko pričakujete samo v času dobave;

- podporna služba deluje na daljavo v enakem obsegu;

- programsko opremo instaliramo na daljavo;

- strojno opremo servisiramo na lokaciji podjetja (dežurna ekipa);

- instalacije in servis strojne opreme, potrebne na lokaciji naročnika, izvajamo po dogovoru na enega od treh načinov:

1.) izvedemo montažo na lokaciji naročnika, tako da naročnik zagotovi prazne prostore 4 ure pred montažo, zapakirano zaščitno opremo (razkužila, zaščitne maske in rokavice) in neoviran dostop od avta do lokacije brez srečevanja ljudi;

2.) naročnik počaka z montažo del do konca obdobja izrednih razmer;

3.) naročnik montira sam po navodilih in v dogovoru s Četrto potjo (v primeru nekvalificirane montaže žal ne moremo prevzeti odgovornosti za potencialno neuspešnost instalacije);

- vsi oddelki oz. celotna ekipa Četrte poti izvaja delo od doma, pri čemer uporabljamo moderne digitalne platforme, ki nam omogočajo učinkovito interno komunikacijo, in zagotavljamo 90-odstotno operativnost dela; 

- delo od doma in odsotnosti evidentiramo preko spletne aplikacije KADRIS 4 oz. mobilne aplikacije KADRIS 4M, kar seveda priporočamo tudi vam;

- vsa nova naročila bomo obravnavali prednostno takoj po sprostitvi izrednih razmer, zato ne odlašajte z odločitvami;

Delamo vse v smeri, da na vaše potrebe odgovorimo v najkrajšem možnem času.

AKTIVNI KONTAKTI: 

Kontakt za servis ali montažo strojne opreme: servis@cetrtapot.si.  

Kontakt za programsko podporo: podpora@cetrtapot.si in sistem CRM, kjer lahko oddate svoja vprašanja in prijavite napake: https://www.cetrtapot.si/crm/f?p=planeris_crm:1  

Kontakt za naročanje kartic: kartice@cetrtapot.si.  

Kontakt za naročila oz. ponudbe: prodaja@cetrtapot.si.  

Informacije o aktualnih webinarjih: https://www.cetrtapot.si/dogodki/

Tajništvo in administracija: info@cetrtapot.si.  

Hvala za razumevanje. Ostanite zdravi.

Ekipa Četrte poti

Arhiv novic

Nastavitve zasebnosti

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke. Nujni omogočajo delovanje spletne strani. Analitični in trženjski piškotki pa izboljšajo vašo uporabniško izkušnjo. Več ...