Pojdi na glavno vsebino
Sledite nam: l
english

Recepcija

Poslovni obiski in srečanja predstavljajo enega bolj pomembnih stebrov delovanja vsake organizacije. Protokoli za njihovo izvedbo se izvajajo na različne načine. Skupni imenovalec vsakega obiska je sprejem gosta oz. obiskovalca in predstavlja za obe strani prvi stik, ki se izvede v fizični obliki. Sam proces pa se začne že veliko prej in vključuje načrtovanje, dogovor oz. najavo srečanja, sprejem z evidenco in samo izvedbo srečanja. Poslovni subjekti na različne načine vodijo te procese - ali ti procesi potekajo ročno ali v neki drugačni, bolj napredni digitalni obliki, je v veliki meri odvisno od stopnje digitalizacije administrativnih procesov v podjetju oz. organizaciji.

Predhodna spletna najava in digitalna evidenca podatkov o gostih predstavljata preventivni zdravstveni ukrep in korak v sodobno, varno in enostavno recepcijo. 

Recepcija 

Recepcija

Programski modul omogoča podporo sprejemu, evidentiranju, urejanju in spremljanju gostov. Ponuja analizo podatkov o obiskovalcih in zaposlenih, h katerim so obiskovalci namenjeni. Digitalizacija recepcije ali sprejema gostov vključuje:

  • realizacijo obiska z evidenco prihoda in odhoda ali zaključka obiska,
  • dodelitev in aktiviranje kartice oz. ID-medija za prehod skozi vrata,
  • pregledovanje statistike gostov,
  • urejanje podatkov o gostih,
  • pregled nad opravljenimi in nezaključenimi obiski,
  • seznam zaposlenih,
  • izpis evidence vseh obiskov.

Želim več informacij o tem

Koristi za uporabnike:

Slika: Recepcija v KADRIS 4. 

Recepcija v sistemu KADRIS 4

Želim dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na:

 04 280 66 60

 prodaja@cetrtapot.si

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...