Ocenjevanje kompetenc
Modul nudi celovito podporo za izvedbo ocenjevanj kompetenc zaposlenih. Vodjem omogoča 2 načina izvajanje obdobnih (kvartalnih, letnih, polletnih) ocenjevanj kompetenc:
1. samoocena zaposlenega in ocena vodje ter dialog za pridobitev skupne ocene kompetenc. Cilj ocenjevalnega dialoga je ugotavljanje vrzeli med pričakovanim in doseženim nivojem kompetenc, katerega rezultat je izpis kariernega načrta ter aktivnosti za zmanjšanje vrzeli.
2. ocenjevanje po metodi 360 stopinj omogoča objektivno in celovito povratno informacijo o delu zaposlenega, ki jo podajo njegovi sodelavci, nadrejeni, podrejeni, oceni se tudi sam. Na podlagi povratne informacije iz več različnih virov se definirajo prednosti in šibke točke zaposlenega ter opredeli aktivnosti, ki pomagajo razviti posameznikove potenciale. Prednosti te metode so, da zaposleni pridobi poštene, točne, koristne, uporabne in verodostojne povratne informacije. Obenem stimulira zaposlene, da prevzamejo odgovornost za lasten razvoj in prispevek k uresničitvi skupnih organizacijskih ciljev.
Preberite si tudi članek Prave ljudi postavimo na prava mesta, v katerem pišemo o tem, zakaj je prepoznavanje kompetenc zaposlenih ključno za delovno produktivnost podjetja oz. organizacije.
Želim dodatne informacije
Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na:
04 280 66 60