Digitalizacija kadrovskih procesov in upravljanja delovnega časa
Programske rešitve v oblaku za srednje velika podjetja.
Razmišljate o digitalizaciji kadrovskih procesov in upravljanja delovnega časa?
Vam je pri izbiri ponudnika ključno, da rešitev:
omogoča vodenje kadrovske dokumentacije z opomniki in evidenco delovnega časa v istemu programu?
omogoča neposredno oddajo M-obrazcev in dvosmerno komunikacijo z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS)?
zaposlenim ponuja samopostrežen dostop do lastne evidence dela, plačilnih list, dopustov in drugih podatkov?
vodjem oddelkov ponuja pregled nad podatki o prisotnosti njihovih sodelavcev oz. stroških dela?
vodjem oddelkov in kadrovski službi ponuja skupno platformo za letne razgovore in izobraževanja?
omogoča različne načine registracije delovnega časa (prek registracijskega terminala, spleta ali mobilne aplikacije)?
zaposlenim in vodjem ponuja pregled prisotnosti in upravljanje odsotnosti?
avtomatizira upravljanje in obračun službenih poti oz. potnih nalogov?
omogoča nastavitve po meri in izvoz podatkov o prisotnosti oz. odsotnosti v plačni sistem?
Zakaj KADRIS 4 Cloud?
Razbremenite kadrovsko službo
Zaposleni sami dostopajo do svojih podatkov, kar omogoča kadrovski službi, da svoje aktivnosti osredotoči na razvoj kadrov v skladu s strategijo podjetja.
Preglednost in kontrola podatkov na enem mestu
Vsi relevantni kadrovski dokumenti, vključno z evidenco dela, so na enotni platformi oz. v istem programu. Množica podatkov se na klik spremeni v grafikone in poročila, namenjena v podporo vodstvu pri poslovnem odločanju.
Odgovornost za pravilnost podatkov se prenese na zaposlenega
Zaposleni odgovarjajo za točnost in doslednost registracije dela v skladu z internimi pravilniki o delovnem času. Slabe navade, kot so zamujanje z malice, predčasni odhodi z dela in prepozni prihodi na delo, nedoslednost pri beleženju stroškov službenih poti in podobno, postanejo kar naenkrat rešljiv izziv.
Sodobni načini upravljanja delovnega časa
Izberite tisti način registracije in evidence delovnega časa, ki najbolj ustreza vašemu delovnem okolju (pisarna, več lokacij, teren, delo od doma) – mobilno, spletno ali klasično beleženje delovnega časa.
Naročniško razmerje za uporabo poslovnih storitev
Izberite paket z rešitvami, ki jih dejansko potrebujete. Za izbrani paket sklenete naročniško razmerje z mesečnimi plačili uporabe storitev. Naročnina se obračuna samo za aktivne uporabnike oz. zaposlene.
Oblačna tehnologija, spletna aplikacija in sodoben GUI
Ne potrebujete strežniške infrastrukture, potrebujete samo uporabniški račun. Sodobna tehnologija v oblaku in grafični uporabniški vmesnik ponujata enostavne in prijazne rešitve ter odlično uporabniško izkušnjo.
Optimizacija procesov dela
Avtomatizirani izračuni in komunikacija prek enotne platforme skrajšajo in optimizirajo procese. Prihranek časa pomeni nižje stroške dela in večjo produktivnost.
Skladnost z zakonodajo in varovanje informacij
Zakonske novosti na področju delovne zakonodaje in varstva osebnih podatkov se ažurno vgradijo v aplikacijo in upoštevajo. V skladu z ISO standardi zagotavljamo najvišjo kakovost varovanja informacij.