Enostavni in vnaprej definirani paketi rešitev za upravljanje kadrov, evidenco delovnega časa in kontrolo dostopa
Za enostavne uporabnike. Mala in srednje velika podjetja. Do 200 zaposlenih.
Izberite paket po vaši meri in uživajte v brezskrbni evidenci kadrov, izrabi delovnega časa zaposlenih ter kontroli dostopa. Mobilna, spletna ali klasična evidenca s kartico na registracijskem terminalu.
Razmišljate o hitro postavljenih rešitvah brez vložkov v nakup opreme?
Vam je pri izbiri ponudnika ključno, da programska rešitev vsebinsko pokriva:
vodenje kadrovske dokumentacije z opomniki in evidenco delovnega časa v istemu programu?
neposredno oddajo M-obrazcev in dvosmerno komunikacijo z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS)?
zaposlenim ponuja samopostrežen dostop do lastne evidence prihodov, odmorov, odhodov z dela, potnih nalogov, plačilnih listov, dopustov, pogodb, aneksov in drugih osebnih podatkov?
vodjem oddelkov omogoča potrjevanje odsotnosti in službenih poti, udeležbo na izobraževanjih, izvajanje letnih razgovorov in nadzor nad stroški dela?
vodjem oddelkov in kadrovski službi ponuja skupno platformo za letne razgovore in izobraževanja?
različne načine registracije delovnega časa (prek registracijskega terminala, spleta ali mobilne aplikacije) in mesečni izpis podatkov o izrabi delovnega časa (prihodi, odmor, odhodi)?
zaposlenim in vodjem ponuja pregled prisotnosti in upravljanje odsotnosti?
avtomatizira upravljanje in obračun službenih poti oz. potnih nalogov?
nastavitve po meri in izvoz podatkov o prisotnosti oz. odsotnosti v plačni sistem?
Zakaj KADRIS 4 Cloud?
Razbremenite kadrovsko službo
Zaposleni sami dostopajo do svojih podatkov, zato kadrovska služba svoje aktivnosti osredotoča na razvoj kadrov in njihovih kompetenc v skladu s strategijo podjetja.
Preglednost in kontrola podatkov na enem mestu
Vsi relevantni kadrovski dokumenti, vključno z evidenco dela, so na enotni platformi oz. v istem programu. Množica podatkov se na klik spremeni v grafikone in tabele za podporo vodstvu pri poslovnem odločanju.
Odgovornost za pravilnost podatkov se prenese na zaposlenega
Zaposleni odgovarjajo za točnost in doslednost registracije delovnega časa. Slabe navade, kot so zamujanje z malic, predčasni odhodi z dela in prepozni prihodi na delo, nedoslednost pri beleženju stroškov službenih poti in podobno, postanejo kar naenkrat rešljiv izziv.
Sodobni načini evidentiranja delovnega časa
Izberite tisti način beleženja delovnega časa, ki najbolj ustreza vašemu delovnem okolju (pisarna, več lokacij, teren, delo od doma) – mobilno, spletno ali klasično registracijo delovnega časa.
Naročniško razmerje za uporabo poslovnih sistemov
Izberite paket s programskimi rešitvami, ki jih dejansko potrebujete. Za izbrani paket sklenete naročniško razmerje z mesečnimi plačili uporabe storitev. Naročnina se obračuna samo za aktivne uporabnike oz. zaposlene.
Oblačna tehnologija, spletna aplikacija in sodoben GUI
Ne potrebujete vložkov v strojno in programsko opremo - potrebujete samo uporabniški račun. Tehnologija v oblaku in sodoben grafični uporabniški vmesnik ponujata enostavne in prijazne rešitve ter takojšnjo uporabo.
Optimizacija HR procesov
Avtomatizirani izračuni in komunikacija prek enotne platforme skrajšajo in optimizirajo kadrovske procese. Prihranek časa pomeni nižje stroške dela in večjo produktivnost.
Skladnost z zakonodajo in varovanje informacij
Vse zakonske novosti na področju delovne zakonodaje in varstva osebnih podatkov se ažurno vgradijo v aplikacijo. ISO certifikati zagotavljajo najvišjo kakovost varovanja informacij.