Paketi in cenik

Preverite, kateri paket rešitev KADRIS 4 Cloud najbolj ustreza potrebam vašega dela. Kliknite na posamezen modul znotraj paketa in pridobili boste vsebinske informacije o delovanju naših rešitev. Za pridobitev cenovne ponudbe kliknite na gumb Želim ponudbo in izpolnite obrazec.

XS paket

1,60 €  / uporabnika

S paket

2,00 € / uporabnika

M paket

3,50 €  / uporabnika

L paket

4,50 €  / uporabnika

Mesečna naročnina
na uporabnika

0–50 uporabnikov 2,00 €
51–100 uporabnikov 1,80 €
101–200 uporabnikov 1,60 €

Dodatna ponudba:
Najem registracijskega terminala za klasično registracijo s kartico:

19,50 € / terminal / mesec

Nakup NFC nalepke za mobilno registracijo s telefonom:

4 € / nalepko

Navedene cene ne vsebujejo DDV.

Mesečna naročnina
na uporabnika

0–50 uporabnikov 3,50 €
51–100 uporabnikov 3,00 €
101–200 uporabnikov 2,00 €

Dodatna ponudba:
Najem registracijskega terminala za klasično registracijo s kartico:

19,50 € / terminal / mesec

Nakup NFC nalepke za mobilno registracijo s telefonom:

4 € / nalepko

Navedene cene ne vsebujejo DDV.

Mesečna naročnina
na uporabnika

0–50 uporabnikov 5,50 €
51–100 uporabnikov 4,50 €
101–200 uporabnikov 3,50 €

Dodatna ponudba:
Najem registracijskega terminala za klasično registracijo s kartico:

19,50 € / terminal / mesec

Nakup NFC nalepke za mobilno registracijo s telefonom:

4 € / nalepko

Navedene cene ne vsebujejo DDV.

Mesečna naročnina
na uporabnika

0–50 uporabnikov 6,50 €
51–100 uporabnikov 5,50 €
101–200 uporabnikov 4,50 €

Dodatna ponudba:
Najem registracijskega terminala za klasično registracijo s kartico:

19,50 € / terminal / mesec

Nakup NFC nalepke za mobilno registracijo s telefonom:

4 € / nalepko

Navedene cene ne vsebujejo DDV.

Kaj je v ceni mesečne naročnine na izbrani paket?

Vključuje najem prostora na strežnikih podjetja ČETRTA POT.

Vključuje vzdrževanje in nadgradnje sistema (najem in vzdrževanje licence, razpoložljivost sistema 24/7, letno nadgrajevanje sistema, programsko podporo po pogodbi).

Vključuje varnostno shranjevanje podatkov in varovanje informacij po ISO standardih 9001, 27001 in 27018.

NE vključuje začetnih stroškov vzpostavitve sistema (vnos matičnih podatkov naročnika, nastavitve in zagon sistema, montažo registracijskega/ih terminala/ov, priklop opreme, potne stroške, personalizacijo ID-kartic/obeskov in usposabljanje urednika sistema).

KADRIS 4 Cloud paketi v obliki letaka

Osnovna vs. napredna kadrovska evidenca v obliki letaka

Prednosti izbire paketov KADRIS 4 Cloud

Naročniško razmerje ali Software as a Service (SaaS) in avtomatizacija postavitve

Za izbrani paket sklenete naročniško razmerje z mesečnimi plačili uporabe ali najema storitev. Naročnina se obračuna samo za aktivne uporabnike oz. zaposlene. Vsebine izbranih paketov so vnaprej definirane, zato je postavitev hitra, njihova uporaba pa takojšnja in enostavna.

Oblačna tehnologija, intuitivna postavitev in sodoben GUI

Zaradi postavitve sistema v oblaku vložki v nakup programske in / ali strojne opreme niso potrebni. Aplikacija je dostopna prek spletnega brskalnika, zato za uporabo potrebujete samo uporabniški račun. Intuitivna postavitev orodnih vrstic in vizualno atraktiven grafični uporabniški vmesnik omogočata enostavno in uporabnikom prijazno uporabo.

Razbremenitev kadrovske ekipe in optimizacija procesov dela

Dvosmerna komunikacija prek samopostrežnih portalov med zaposlenimi in vodji omogoča hitrejši in poenostavljen postopek najave in odobritve vseh vrst odsotnosti. Poleg tega ti portali omogočajo tudi elektronski vpogled v podatke o izrabi delovnega časa za vse zaposlene. S tem kadrovska služba lahko bolj usmeri svoj čas in napore v zaposlovanje in razvoj kadrov v skladu s strategijo podjetja. To omogoča večjo učinkovitost pri upravljanju odsotnosti ter optimizacijo kadrovskega procesa.

Sodobni načini evidentiranja delovnega časa

Paketi ponujajo različne načine elektronskega beleženja delovnega časa - mobilno, spletno ali klasično registracijo in evidenco delovnega časa. Izbira je odvisna od organizacije dela – delo od doma, na daljavo, na terenu ali na lokaciji podjetja.

Skladnost z zakonodajo in varnost podatkov

Vse rešitve so v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2 in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov GDPR. Naša prednostna skrb je varovanje in zagotavljanje kakovosti informacij, zato se držimo standardov ISO 9001, 27001 in 27018.

Naročniško razmerje ali Software as a Service (SaaS) in avtomatizacija postavitve

Za izbrani paket sklenete naročniško razmerje z mesečnimi plačili uporabe ali najema storitev. Naročnina se obračuna samo za aktivne uporabnike oz. zaposlene. Vsebine izbranih paketov so vnaprej definirane, zato je postavitev hitra, njihova uporaba pa takojšnja in enostavna.

Oblačna tehnologija, intuitivna postavitev in sodoben GUI

Zaradi postavitve sistema v oblaku vložki v nakup programske in / ali strojne opreme niso potrebni. Aplikacija je dostopna prek spletnega brskalnika, zato za uporabo potrebujete samo uporabniški račun. Intuitivna postavitev orodnih vrstic in vizualno atraktiven grafični uporabniški vmesnik omogočata enostavno in uporabnikom prijazno uporabo.

Razbremenitev kadrovske ekipe in optimizacija procesov dela

Dvosmerna komunikacija prek samopostrežnih portalov med zaposlenimi in vodji omogoča hitrejši in poenostavljen postopek najave in odobritve vseh vrst odsotnosti. Poleg tega ti portali omogočajo tudi elektronski vpogled v podatke o izrabi delovnega časa za vse zaposlene. S tem kadrovska služba lahko bolj usmeri svoj čas in napore v zaposlovanje in razvoj kadrov v skladu s strategijo podjetja. To omogoča večjo učinkovitost pri upravljanju odsotnosti ter optimizacijo kadrovskega procesa.

Sodobni načini evidentiranja delovnega časa

Paketi ponujajo različne načine elektronskega beleženja delovnega časa - mobilno, spletno ali klasično registracijo in evidenco delovnega časa. Izbira je odvisna od organizacije dela – delo od doma, na daljavo, na terenu ali na lokaciji podjetja.

Skladnost z zakonodajo in varnost podatkov

Vse rešitve so v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2 in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov GDPR. Naša prednostna skrb je varovanje in zagotavljanje kakovosti informacij, zato se držimo standardov ISO 9001, 27001 in 27018.

Želim ponudbo ali predstavitev

Stopite v stik z nami in odkrijte, kako naše rešitve lahko učinkovito digitalizirajo poslovne procese, povezane z zaposlenimi in delovnimi mesti. 

Dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na: