Pojdi na glavno vsebino
Sledite nam: l
english
Webinar

[19.10.2021 PCT WEBINAR] Digitalna evidenca PCT med zaposlenimi

19. oktober 2021│ 14:00 - 14:30

[19.10.2021 PCT WEBINAR] Digitalna evidenca PCT med zaposlenimi

Zadnji vladni odlok določa, da morajo pogoj PCT (preboleli, cepljeni, testirani) izpolnjevati vsi zaposleni, samozaposleni in osebe, ki na kakršnikoli drugi pravni podlagi opravljajo delo pri delodajalcu.

Da boste delodajalci lahko pri preverjanju veljavnosti pogoja PCT (vključno s samotestiranjem) med zaposlenimi avtomatsko vodili tudi digitalno evidenco veljavnosti pogoja, zagotovili zaposlenim 100 % zasebnost podatkov in z (ne)dovoljevanjem registracije delovnega časa predvsem preprečili vnos okužb v poslovne prostore, smo za vas pripravili dve med seboj ločeni rešitvi:

1. Avtomatski zapis veljavnosti PCT v ID-medij preko nove mobilne aplikacije 4PCT 

2. Ročni zapis veljavnosti PCT v personalno mapo zaposlenega v sistemu KADRIS 4

Naša rešitev je namenjena delodajalcem, ki trenutno:

  • pregledujete ali skenirate QR kode na COVID potrdilih in na papirju ali v Excelu vodite evidenco veljavnosti pogoja PCT, 
  • ročno (na papirju ali v Excelu) vodite evidenco samotestiranja,  
  • še nimate vzpostavljenega sistema skeniranja QR kod na COVID potrdilih ravno zato, ker sistem samotestiranja ni zaveden v COVID potrdilih,
  • vodite evidenco na dveh mestih, ker sistem samotestiranja ni zaveden v COVID potrdilih. 

Na seminarju smo pokazali delovanje in funkcionalnosti mobilne aplikacije 4PCT, s katero boste beležili evidenco vseh pogojev (PCT in samotestiranje) na enem mestu in hkrati prejeli digitalni zapis veljavnosti pogoja oz. t.i. digitalni evidenčni list, ki bo zapisan na ID-medij zaposlene osebe. Slednji bo vključeval samo podatek o izjavi zaposlenega (DA, NE) brez zdravstvenih podatkov dotične osebe. 

Delodajalci boste:

  • svojim zaposlenim zagotovili 100 % zasebnost podatkov in bili v skladu z uredbo GDPR, saj ne boste zbirali zdravstvenih potrdil in posledično ne boste obdelovali osebnih zdravstvenih podatkov zaposlenih,
  • sebi zagotovili obvezen evidenčni list in to v digitalni obliki,
  • vsem skupaj preprečili vnos okužb v poslovne prostore podjetja oz. organizacije.

Kako rešitvi delujeta, kaj potrebujete za njuni uvedbi in v čem se naša mobilna aplikacija 4PCT razlikuje od ostalih, je predstavila Mojca Hafner Jereb, produktna vodja za evidenco dela v podjetju Četrta pot., d.o.o., Kranj.

Če želite video posnetek do webinarja, nam pišite na prodaja@cetrtapot.si in posnetek vam bomo poslali po elektronski pošti.

Vsi video posnetki naših webinarjev so na voljo v spletni učilnici Akademija. Za dostop je potrebna registracija uporabniškega računa. 

Želim več informacij o tem

Povejte naprej:

l
f
t
Nastavitve zasebnosti

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke. Nujni omogočajo delovanje spletne strani. Analitični in trženjski piškotki pa izboljšajo vašo uporabniško izkušnjo. Več ...