Stik ID kartice z Android telefoni

Uporabniki registracijskega sistema KADRIS 4

Se vam ob stiku ID kartice podjetja ČETRTA POT in vašim Android telefonom odpre spletna stran www.cetrtapot.com?

Težava je verjetno povezana s tem, da imate vašo službeno identifikacijsko kartico (ID) registracijskega sistema KADRIS 4 podjetja ČETRTA POT v istem ovitku kot vaš Android mobilni telefon z vključenim NFC. ID kartica v bližini odklenjenega mobilnega telefona povzroči odpiranje brskalnika in skok na spletno stran www.cetrtapot.com.

V ID kartici za sisteme registracije delovnega časa in kontrolo dostopa, ki je inicializirana z varnostnimi podatki, je med drugim tudi polje po NFC NDEF standardu, ki vsebuje povezavo na spletno stran www.cetrtapot.com. Ker je kartica po standardu ISO-14443, ki je del NFC standarda, jo berejo vsi telefoni, ki imajo NFC vmesnik (večina novejših), ampak samo če je NFC vključen, in samo, ko je telefon odklenjen.

Android telefon z vključenim NFC bere prav vse kartice po tem standardu in nanje reagira (npr. kartica za vlak ali avtobus, bančna kartica z brezkontaktno tehnologijo, biometrični potni list, razne članske kartice kot npr. PZS, DM ipd.). Razlika je samo v tipu odziva glede na vsebino kartice in glede na naložene NFC aplikacije na telefonu.

Reakcija telefona se vedno zgodi, ko zazna tako kartico in ko je seveda odklenjen, to je namenoma zaradi uporabe NFC tehnologije, v vašem primeru pa je to mogoče moteče. Teh kartic je vedno več, tako da je velika verjetnost, da jih imate nekaj v denarnici (če ne, jih boste pa v kratkem imeli; vse bančne kartice gredo na to tehnologijo, npr. https://siol.net/digisvet/novice/nasvidenje-plastika-v-denarnici-dober-dan-pametni-telefon-postopoma-tudi-pri-nas-449970

Kako odpravite reakcije telefona na razne brezkontaktne kartice?

  • Odstranite vse brezkontaktne kartice iz bližine telefona – nekaj cm, takrat ko je odklenjen, predvsem npr. iz varovalnega ovitka telefona – ali pa zaklenite mobitel še preden poklopite ovitek.
  • Priporočamo, da ID kartice torej ne hranite v istem ovitku kot telefon. S tem se bo zmanjšala tudi poraba baterije telefona.
  • Izključite NFC (Nastavitve, Več ipd.), če ga ne potrebujete oz. ga selektivno vklapljajte glede na okolje npr. z aplikacijo IFTTT (npr. ko sem v dosegu določenega WiFi, se vključi NFC).
  • Kartico shranjujte v mehaniziranem ovitku (proti RFID/NFC, ponuja veliko ponudnikov, tudi šarlatanov) ali naredite sami iz ALU folije – seveda jo morate za uporabo povleči iz ovitka. Obstajajo tudi takšni ovitki za telefon, npr. na hitro: https://www.ridgewallet.com/, https://www.csoonline.com/article/3199009/security/why-you-dont-need-an-rfid-blocking-wallet.html.

Katere alternativne rešitve v sklopu sistema KADRIS 4 imate na voljo za odpravo težav?

V podjetju, kjer ste zaposleni, lahko namesto kartic za registracijo delovnega časa KADRIS 4:

  • naročite obesek v isti tehnologiji (povprašajte odgovorne), ki ga nosite drugje kot telefon,
  • zamenjate telefon s takšnim, ki ima NFC čitalec povsem omejen na manjšem mestu zgoraj, običajno s kovinskim ohišjem in NFC anteno okoli kamere – npr. LG G5 http://www.lg.com/hk_en/nfc Sony Xperia X in XZ (antena spredaj), Xperia XZ1, HTC One M9/A9, HTC 10, Huawei Nova.
  • zamenjajte Android telefon z iPhonom 7 in iOS 11 naprej, kateri bere NFC medije in ima NFC anteno samo na zgornjem robu, kjer (vsaj zaenkrat) ni avtomatske reakcije na kartico brez ustrezne aplikacije.
  • se naročite na mobilno aplikacijo KADRIS 4 Mobile, jo naložite na telefon in uporabljate kar telefon za evidentiranje delovnega časa na registracijskih terminalih in odpiranje vrat in prehode v sklopu kontrole dostopa. 

Mogoče bo v bodočih verzijah Android kakšna sprememba na to temo, zaenkrat zadnji Android 8.1 Oreo ostaja na istem. Upam, da vam bo katera od gornjih variant rešila vašo težavo.

V kolikor potrebujte dodatne informacije glede menjav ali posvet, se obrnite na našo prodajno ali podporno službo, ki vam bo z veseljem pomagala.

Prodajna služba vam je na voljo prek e-pošte: prodaja@cetrtapot.si ali telefona 04 280 66 60.

Podporna služba vam je na voljo prek e-pošte: podpora@cetrtapot.si ali telefona 04 280 66 22.