Pojdi na glavno vsebino
MENI english

Podpora uporabnikom

Trudimo se, da bi vam z informacijskimi rešitvami čim bolj poenostavili delo. Ko se kaj zatakne oz. ne gre, ne odlašajte in nas pokličite, da vam čim prej pomagamo. Ponavadi večino dela opravimo 'na daljavo', ko pa je treba opraviti servis, se bomo oglasili pri vas.

Programska podpora

Vsem uporabnikom je na voljo sistem CRM, kjer lahko oddate svoja vprašanja, prijavite napake in naročite dodatno opremo:

Pomoč uporabnikom (CRM)

ali preko e-pošte:

E-pošta podpora@cetrtapot.si

Delovni čas podpore: vsak delovni dan od 8. do 16. ure.

Pomoč izven delovnega časa je na voljo uporabnikom z veljavno vzdrževalno ali najemno pogodbo.

Prijava za registrirane uporabnike »

Servis opreme

Za vprašanja ali pomoč pri uporabi strojne opreme nas pokličite ali nam pišite:

Telefon 04 280 66 20

E-pošta servis@cetrtapot.si

Delovni čas servisa: vsak delovni dan od 7. do 15. ure.

Povpraševanje in naročila

Želite izboljšati in nadgraditi delovanje programske opreme ali naročiti dodatno opremo? Na voljo vam je naša prodajna služba:

Telefon 04 280 66 60

E-pošta prodaja@cetrtapot.si

Delovni čas prodajne službe: vsak delovni dan od 8. do 15. ure.


Želite hitrejšo in ugodnejšo pomoč, servis ...?

Sklenite VZDRŽEVALNO POGODBO, ta vam prinaša 'skok' mimo čakalne vrste, brezplačno programsko opremo, cenejše storitve ... več tukaj »

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se