Pojdi na glavno vsebino
english

Programska podpora

Vsem uporabnikom je na voljo sistem CRM, kjer lahko oddate svoja vprašanja, prijavite napake in naročite dodatno opremo:

Pomoč uporabnikom (CRM) 

ali preko e-pošte podpora@cetrtapot.si

Delovni čas podpore: vsak delovni dan od 8. do 16. ure.

Pomoč izven delovnega časa je na voljo uporabnikom z veljavno vzdrževalno ali najemno pogodbo.


ISL Light Client » (programska podpora preko interneta)

Nalaganje datotek na strežnik Četrta pot » (za dostop nam pišite)


Želite hitrejšo in ugodnejšo pomoč?

Takojšnjo pomoč in ugodnejšo podporo vam omogoča sklenitev Vzdrževalne pogodbe, oglejte si prednosti vzdrževalne pogodbe »

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se