Pojdi na glavno vsebino
MENI english

Kako z majhnimi vrednostmi do velikih finančnih prihrankov?

7 nasvetov, kako lahko z majhnimi vrednostmi dosežemo velike finančne prihranke:

1. Nadure

Če izplačujete nadure, je to ena izmed prvih priložnosti za finančne prihranke. Izkušnje kažejo, da je z doslednim preverjanjem in potrjevanjem možno prihraniti povprečno od najmanj ene do tri nadure mesečno na zaposlenega. Rešitev vam omogoča uporabnost Elektronska dovolilnica za najavo in/ali odobravanje nadurnega dela.

2. Potni stroški 

V številnih podjetjih ugotavljajo možnosti prihrankov na področju izplačevanja potnih stroškov in učinkovitejšega upravljanja voznega parka službenih vozil. Če vam službena vozila stojijo na parkirišču, zaposlenim pa izplačujete kilometrino za uporabo zasebnih vozil, je to le ena izmed možnosti. Rešitev vam omogočata uporabnosti Potni nalogi, kot najbolje prodajana uporabnost v letošnjem letu in Vozni park.

3. Nadomestila za prevoz na delo

Če temeljito prevetrite izračun nadomestil za prevoz na delo, boste v večini podjetij zanesljivo našli nekaj evrov prihranka na zaposlenega. Rešitev vam omogoča uporabnost Prevozi za obračun nadomestil za prevoz na delo.

4. Prehrana zaposlenih

Vodja HR področja v večjem slovenskem podjetju mi je pred časom dejala: "Vsak mesec s tresočo roko podpišem račun dobavitelja prehrane, saj ne vem, ali resnično toliko porabimo." Izkušnje kažejo, da lahko s sistemom naročanja in evidentiranja koriščenja prihranimo tudi 30% in več stroškov prehrane v podjetju. Rešitev vam omogočata uporabnosti Naročanje in Evidentiranje koriščenja prehrane.

5. Bolniške odsotnosti

Ste morda kdaj izračunali, koliko vas stanejo bolniške odsotnosti zaposlenih? V znanem slovenskem podjetju, kjer se dobro zavedajo stroškov, vsakega zaposlenega, ki določeno časovno obdobje ni bolniško odsoten, denarno nagradijo. Rešitev vam omogoča uporabnost Bolniški list, s pomočjo katere lahko enostavno spremljate bolniške odsotnosti in kandidate za nagrajevanje.

6. Brezpapirno poslovanje

Brezpapirno poslovanje je uporabno povsod, kjer papirni dokumenti niso nujno potrebni. Dovolilnice, plačilne liste, odločbe o odmeri dopusta in M obrazci so le nekateri najpogostejši dokumenti, za katere v večini podjetij še vedno porabljamo papir, kuverte, kartuše za tiskalnike in plačujemo poštnino. Rešitev vam omogočata portal Moj Kadris, kamor lahko zaposlenim dokumente posredujete v elektronski obliki in kadrovski vmesnik e-Vem za elektronsko upravljanje M obrazcev.

7. Učenje na daljavo

Organizatorji opažajo velik upad udeležbe na vseh področij strokovnih izobraževanj in usposabljanj zaposlenih. V nekaterih organizacijah pa se na tem področju še vedno porabi veliko denarja. Z lastnim učnim portalom in učenjem na daljavo, ki lahko vključuje tudi posnetke predavanj, teste in potrdila o preverjanju znanja, zaposleni ne bodo prikrajšani za strokovno izpopolnjevanje, hkrati pa lahko na takšen način tudi veliko prihranimo. Rešitev vam omogočata uporabnosti Izobraževalni center in Učenje na daljavo.

 

Vse navedene in še veliko drugih koristnih uporabnosti vam omogoča informacijski sistem Kadris 4, ki je prva in edina celovita rešitev za ravnanje z zaposlenimi na našem tržišču.

Če vas zanima več informacij ali predstavitev rešitev, s katerimi lahko brez nepriljubljenih ukrepov in nezadovoljstva zaposlenih prihranite veliko denarja, me lahko pokličete na številko 04 280 66 32 ali mi pišete na tale naslov.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se