Pojdi na glavno vsebino
MENI english

Planiranje in razporedi

Pri razporejanju velikega števila zaposlenih v različne izmene ter na različna delovišča, lahko celo na različna delovna mesta, je ročno razporejanje na papir preveč zamudno in naporno.

Zato pri razporejanju zaposlenih priporočamo profesionalno orodje, programski modul Planiranje in razporedi, ki omogoča enostavno razporejanje ter hitre popravke. Za boljšo rutino vam bo v pomoč samodejno planiranje oz. Razreševalec.

V treh korakih vam pomagamo od plana do plač:


Planiranje in razpored dela

1. Planiranje in razporedi

Enostavno izdelajte tedenski, mesečni ali letni plan za vse vaše zaposlene. Planirate lahko po urnikih, deloviščih in delovnih mestih. Sistem bo s kontrolami zakonskih omejitev poskrbel, da se pri planiranju ne boste zmotili.

Planiranje in razpored je lahko samostojen modul, kar pomeni, da za evidenco dela ne potrebujete registratorja delovnega časa. Seveda pa za veliko večjo optimizacijo vaših delovnih procesov priporočamo sočasno uporabo planiranja in registriranja prisotnosti zaposlenih.

Ključne lastnosti:

  • Tedensko, mesečno ali letno planiranje,
  • Generiranje plana za poljubno obdobje,
  • Uporaba bližnjic za hitro in enostavno delo,
  • Hitri popravki plana na dnevni ravni,
  • Sledljivost vseh sprememb plana,
  • Povezava plana z registracijo delovnega časa,
  • Kontrole zakonskih omejitev.

Z optimizacijo zahtev po posameznih deloviščih modul omogoča načrtovanje potreb za nemoten potek delovnih procesov in najboljšo možno izkoriščenost delovnega časa zaposlenih.

Želim več informacij o planiranju


Evidenca prisotnosti

2. Evidenca prisotnosti

Izdelani plan je lahko podlaga za evidentiranje prisotnosti zaposlenih. S planom boste poskrbeli, da se bodo vaši zaposleni lahko evidentirali točno tako, kot ste jim določili. V kombinaciji Planiranje in razpored dela + Registracija delovnega časa + Izvoz v plače boste poskrbeli za celoten proces delovnega časa v vaši ustanovi.

Več informacij o registraciji delovnega časa


Prenos evidence delovnega časa v plače

3. Obračun plač

Evidenco delovnega časa lahko ob koncu meseca preračunamo po različnih vrstah plačil (redno delo, bolniške, dopusti, prazniki, število prevozov, malice ...) glede na značilnosti vašega podjetja ter pripravimo izvozno datoteko (xls, txt, xls ...), ki jo lahko uvozite v vaš program za obračun plač (MFERAC, Vasco, Saop, Pantheon, Grad, Navision, SAP ...).

Če pa uporabljate sistem Kadris 4, potem bodo podatki iz evidence samodejno prenešeni v obračun plač.

Več informacij o izvozu evidence v plače


Posebej priporočljivo za ...

Posebej ga priporočamo za bolnišnice, zdravstvene domove, domove za ostarele, socialno skrbstvo, turizem in proizvodnjo z večizmenskim delom.

Vas zanima, katere bolnišnice, zdravstveni domovi, socialne ustanove, hoteli ... uporabljajo Planiranje in razpored dela?

Želim več informacij o tem


Če vam sedanji način registracije ne pokriva celotnega procesa in imate še vedno preveč dela z razporejanjem, potem pokličite katerega od naših poslovnih partnerjev in se prepričajte, da lahko rešite precejšnji del vaših trenuhnih težav.

Pokličite nas na 04 280 66 60 ali nam pišite na prodaja@cetrtapot.si, da skupaj poiščemo pravo rešitev za vas.

Želim dodatne informacije

Prodajni svetovalci smo vam na voljo vsak delovni dan na:

 04 280 66 60

 prodaja@cetrtapot.si

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se