Pojdi na glavno vsebino
english

Najave odsotnosti

Registracijo delovnega časa lahko najbolj učinkovito optimizirate, če za vse nepredvidene vrste dela in odsotnosti uvedete najavo s strani zaposlenega ter odobritev s strani odgovorne osebe. S tem se boste izognili neodobrenim naduram, nenapovedanim odsotnostim, hkrati pa boste dobili večji nadzor nad delovnim časom zaposlenih.

Najava odsotnosti med delovnim časom (E-dovolilnica)

Najava službene in privatne odsotnosti

Elektronska dovolilnica omogoča najavo in odobritev odsotnosti med delovnim časom ter izrednega in nadurnega dela po elektronski pošti in nadomešča papirne dovolilnice. Pri uporabi elektronske dovolilnice tipke na registrirnem mestu niso potrebne, zato zlorabe niso možne. Omogoča tudi odobritve dela izven rednega delovnega časa in s tem neposredno upravljanje stroškov delovnega časa zaposlenih.

Elektronska dovolilnica nadomešča papirnate dovolilnice in zaposlenemu omogoča najavo službene ali privatne odsotnosti med delovnim časom. Nadrejeni je o vsaki napovedani odsotnosti obveščen preko e-pošte, odsotnosti pa odobri oz. zavrne prek spletnega vmesnika.

E-dovolilnica je izredno učinkovito orodje pri optimizaciji stroškov dela, saj omogoča tudi odobritve izrednega dela izven delovnega časa zaposlenih. S tem se izognete prekomernemu nabiranju nadur ter ročnemu urejanju ur v evidenci delovnega časa.

Z uporabo E-dovolilnice smo v ustanovi z 90 zaposlenimi v prvem mesecu zmanjšali število nadur za kar 200 ur! Želite izvedeti, koliko nadur bi prihranili pri vas?

Želim več informacij o tem


Najave dopustov in drugih celodnevnih odsotnosti

Najava dopustov

Z najavo dopustov zaposlenim omogočamo, da preko spletnega vmesnika v naprej napovedo svoje odsotnosti, kot so dopust, bolniška, izobraževanje, študijski dopust, službene poti ... S tem lahko ukinete papirne dovolilnice in z njimi dolgo pot listkov od zaposlenih do računovodstva.

Nadrejeni je o vsaki napovedani odsotnosti obveščen preko e-pošte, odsotnosti pa odobri oz. zavrne prek spletnega vmesnika.

Planiranje dopusta in ostalih celodnevnih odsotnosti vam omogoča prihranek časa, saj se podatki o vseh najavljenih in odobrenih odsotnostih samodejno zabeležijo v urno listo zaposlenih, zato ročni vnos podatkov ni več potreben.

Se tudi pri vas preveč časa porabi za papirno odobravanje odsotnosti?

Želim več informacij o tem


Bolniške odsotnosti

Bolniški list

Spremljanje bolniških odsotnosti in izračun različnih vrst bolniških odsotnosti je zamudno, zato vam bo v pomoč elektronski bolniški list, ki vam omogoča prepis podatkov z bolniškega lista, spremljanje bolniške odsotnosti in samodejni preračun vrste plačil bolniške odsotnosti. Bolniški list omogoča tudi izdelavo zahtevka za refundacijo.

Bistvena prednost bolniškega lista je velik prihranek časa ter izključitev napake pri ročnem izračunu vrste in trajanja bolniške odsotnosti.

Najbrž tudi vam ročno preračunavanje bolniških odsotnosti vzame veliko časa?

Želim več informacij o tem


... vse to za optimizacijo in prihranke na pravih mestih.

Če menite, da vam zgoraj opisane rešitve ne bi pomagale, ker je vaše delo preveč specifično, bomo veseli novega izziva - doslej smo z razvojem posebej prirejenih rešitev pomagali še vsakomur. Veseli bomo tudi vašega izziva.

Pokličite nas na 04 280 66 60 ali nam pišite na prodaja@cetrtapot.si, da skupaj poiščemo pravo rešitev za vas.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se