Pojdi na glavno vsebino
MENI english

15. februar 2010

Z lastnim razvojem zagotavljajo prilagodljivost in hitro odzivnost

Dnevnik, 13.02.2010, Avtor: Jana Petkovšek Štakul

Kranj – Četrta pot je v prvi peterici podjetij, ki jih predstavljamo izmed 21 finalistov, edino iz kategorije srednje velika podjetja in eno od dveh podjetij, ki kot finalist Zlate niti 2009 "zastopa" gorenjsko regijo. Je pa hkrati eno do osmih podjetij, finalisti Zlate niti 2009, ki delujejo na področju računalništva, v kategoriji srednje velika podjetja pa so kar štirje.

Podjetje, katerega osnovna dejavnost je torej računalniško programiranje, ima dvajsetletno zgodovino, Boris Šolar, direktor podjetja, je potem, ko je izvedel, da so se uvrstili med finaliste Zlate niti 2009 dejal, da so se za sodelovanje odločili, "ker se lahko pogledamo v ogledalo skozi neodvisno prizmo". Vest o uvrstitvi med finaliste so dali tudi že na svojo spletno stran.

Kakšna je vizija podjetja in kaj po vašem mnenju odlikuje podjetje?

S spremljanjem tehnoloških novosti v svetu in razvojem hitro slediti vsemu, kar omogočajo, za izpolnjevanje in odlično servisiranje potreb obstoječih kupcev ter lažje pridobivanje novih. Odlikujejo nas lasten razvoj, proizvodnja, uvajanje in vzdrževanje informacijskih rešitev, ki nam zagotavljajo prilagodljivost in hitro odzivnost potrebam naših poslovnih partnerjev.

Kako privabljate in kako zadržite sodelavce?

Za ljudi, ki so razvojniki po duši ali ki radi uvajajo zahtevne procese ter so za to še plačani, je delo v našem podjetju izpolnitev. Ko se srečajo s sorodnimi dušami, je pogosto čez nekaj mesecev en zaposlen več.

Sodelavci podjetja Četrta pot

Kaj je največji potencial podjetja in po čem bi nekdo od zunaj prepoznal vaše sodelavce?

Znanje, poznavanje procesov in sodobnih tehnologij, neprekinjen razvoj in izobraževanje. Poslovni partnerji pa pri sodelovanju z nami najbolj cenijo odzivnost, strokovnost in korekten poslovni odnos.

Kako se spopadate z recesijo in kakšne ukrepe ste sprejeli zaradi ohlajene gospodarske rasti, kako ste to komunicirali z zaposlenimi?

V našem podjetju že dvajset let poslujemo, kot da je kriza. Za nas to ni nič novega. Recesija je testiranje naše kondicije. Res smo malo zmanjšali stroške in prenehali povečevati število zaposlenih, a vrhunska ekipa, ki smo jo zbrali in usposobili v »letih debelih krav« - gre veselo dalje.

Sami pravite, da skušate sodelavcem omogočiti čim boljše pogoje. Kaj natančno to pomeni?

Od zaposlenega pričakujemo, da bo prispeval po svojih zmožnostih ali malo več. Za oboje pa je potrebno zaposlene motivirati. Zaposlenim smo omogočili raznovrstna izobraževanja, imajo vrhunsko opremo, timsko delo, veliko osebne svobode, da vsak lahko usmeri svoje delo tja, kjer bo najuspešnejši. Pomembna je tudi integracija s privatnim življenjem. Prisluhnemo željam in potrebam, prilagodimo delovni čas, zahtevnost dela, dopuste in podobno.

Kaj vaše sodelavce dela boljše od konkurence?

Vse opisano pripomore, da so naši sodelavci lojalni, da delujejo v smeri istih ciljev, so kolegialni in zahtevni, ker vedo, da bodo v takšnem okolju lahko zaposleni le, če bomo skupaj uspeli obdržati že osvojeno in to še izboljševati.

"Trajnostni razvoj na vseh področjih je rdeča nit našega podjetja. In če se ne bo podrl svet okrog nas, bo tako tudi ostalo!"

 

Kako sicer v podjetju spremljate klimo oziroma počutje sodelavcev in kaj se vam zdi ključnega pomena za dobro počutje sodelavcev?

Ključni pomen je, da vsak sodelavec najde v kolektivu in procesu svoj smisel in pomembnost. Ko to začuti in spozna, bo marsikaj opravljeno boljše in hitreje. Omogočiti samopotrjevanje in ugled med strokovnjaki, ki so lahko sodelavci in partnerji, je zelo močno gorivo. Ko pa posamezniki to razumejo kot moč tima, postaneta glavno delo in rezultat. Za ostale sekundarne stvari ni časa in postanejo zanemarljive in nepomembne. Ko je takšno stanje vzpostavljeno, se hitro opazi, če kaj ni v redu in se razjasni s pogovorom.

Kako skrbite, da sodelavci ne izgorijo?

Smo eno redkih podjetij v »branži«, kjer popoldan ali ponoči luči ne gorijo. Delo je planirano in organizirano. Če kdo vseeno »pretirava«, se z njim pogovorimo.

Kako pomemben se vam zdi odnos do kupcev?

Odnos do kupcev je izredno pomemben, saj od njih prihajata denar in energija, ki nas poganjata.

Kakšne poslovne rezultate pričakujete letos v primerjavi s preteklim letom?

Pričakujemo približno enake rezultate kot lani. Obstajajo pa tudi možnosti za ponovno rast, za kar se bomo vsekakor potrudili.

Želite več informacij?

Tomaž Ovsenik - vodja marketinga
Telefon 04 280 66 52
Email marketing@cetrtapot.si

Arhiv novic

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se