Pojdi na glavno vsebino
english

Osebni portal za zaposlene

Vključite zaposlene v kadrovski proces in s tem razbremenite kadrovsko službo pri dnevnem serviranju informacij in opravil, ki jih zaposleni lahko opravijo sami.

Osebni kadrovski portal

Ključne stvari, ki jih zaposlenemu omogoča osebni portal:

  • dostop do osebnih kadrovskih podatkov in podatkov o družinskih članih,
  • prijava na izobraževanja in ocenjevanje opravljenih izobraževanj,
  • pregled osebne evidence delovnega časa,
  • najava dopustov in ostalih odsotnosti,
  • dostop do plačilne liste elektronski obliki,
  • odločbe oz. obvestila o odmeri letnega dopusta,
  • dostop do pogodbe o zaposlitvi ...

Zakaj osebni portal za zaposlene?

  • Razbremenite kadovsko in računovodsko službe. Ni informiranja zaposlenih po telefonu, ni zamudnega tiskanja dokumentov ...
  • Stroške papirja znižajte na 0 EUR. Nič več papirja za dovolilnice za odsotnosti, odločbe o letnem dopustu, plačilne liste ...
  • Pospešite kadrovske procese in komunikacijo. Vsem zaposlenim naenkrat odložite plačilno listo, zaposleni sam napove dopust brez iskanja nadrejenega ...
  • Izboljšajte zadovoljstvo zaposlenih. Zaposlenemu ni treba nikogar prositi za informacije ter čakati nekoga drugega, ker lahko sam dostopa do njih in jih nemoteno pregleduje.

 

Bi tudi vi želeli razbremeniti svojo administracijo papirologije ter zaposlenim omogočiti lažji in hitrejši dostop do njihovih informacij?

Želim več informacij o tem


... da bo informiranje zaposlenih enostavnejše.

Želite več informacij? Pokličite nas na 04 280 66 60 ali nam pišite na prodaja@cetrtapot.si.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se